V apríli tohto roka spustila IKEA proces vyhodnotenia spolupráce s mediálnou agentúrou na globálnej úrovni. Po zvážení štyroch kvalitne vypracovaných strategických návrhov IKEA oznámila spoluprácu s agentúrami GroupM a Dentsu Aegis.
Po výbere mediálnej agentúry na globálnej úrovni sa začalo výberové konanie aj u nás, na lokálnej úrovni. Zúčastnili sa ho štyri agentúry.
"Prezentácie všetkých štyroch mediálnych agentúr, ktoré postúpili do užšieho výberu, boli jednoznačne v súlade s našim smerovaním k dátovému marketingu. Vybrať jedného víťaza však nebolo jednoduché, porovnávali sme naozaj minimálne rozdiely vo finálnych návrhoch, ktoré boli všetky na veľmi vysokej úrovni,“ hovorí Michal Kroupa, External Communication manager pre IKEA CZHUSK. Víťazom výberového konania pre tento región sa stala mediálna agentúra Vizeum.
Spolupráca so súčasnou mediálnou agentúrou IKEA pre Česko, Maďarsko, Slovensko je mediálna agentúra MEC, spolupráca s ňou bude trvať do konca tohto roka.