Televízie pripravili do jesennej televíznej sezóny silnú programovú ponuku. Do hlavnej sezóny investovali nemalé prostriedky a nasadili všetky osvedčené formáty aj úplné novinky, s ktorými zabojujú o priazeň divákov. Záležať si dali najmä na výkonnosti programov, keďže dopyt po komunikácii v televízii je zo strany zadávateľov nadštandardný a pokles záujmu neočakávajú až do konca roka. O priazeň divákov sa budú uchádzať aj so športovým obsahom. Kým doposiaľ bol šport viac-menej doménou RTVS, v tomto roku sa to zmení. O športového diváka zabojujú aj komerčné televízne skupiny.
Markíza stavila na osvedčené formáty
Líder trhu nasadí všetky jesenné novinky už začiatkom septembra a uvedie aj novinky, ktoré pôvodne plánoval odštartovať až na jar budúceho roka. „Naša jesenná ponuka bude posilnená oproti plánovanej programovej štruktúre hlavne v dôsledku veľkého dopytu po TV reklame. Taktiež celkovo zvyšujeme aj náklady na programovú štruktúru s cieľom dodať kampane zadávateľov,“ potvrdzuje obchodný riaditeľ Juraj Máťuš.
Počas pondelkov bude ťahákom Markízy tretia séria seriálového hitu Pán profesor s rozšíreným počtom epizód. „Pán profesor si získal masívnu popularitu naprieč všetkými vekovými kategóriami a vo veľkom pritiahol k obrazovkám aj mladšie publikum, ktoré je čoraz náročnejšie osloviť klasickým lineárnym vysielaním,“ uviedol Michal Borec, riaditeľ PR a marketingu.
Utorkové večery budú patriť štvrtej sérii Sestričiek, rovnako s väčším počtom epizód ako v predchádzajúcich sezónach. Televízia Joj im bude konkurovať novým seriálom Nemocnica. Formát reality šou budú na Markíze zastupovať trinásta sezóna Farmy a nové epizódy Utajeného šéfa. Z programových stálic pokračujú aj Horná Dolná a Oteckovia, ktorých televízia hneď v úvode novej sezóny dejovo prepojí s m...
Zostáva vám 85% na dočítanie.