StoryEditor

Jeseň rozhodne, aký drahý bude ďalší rok

09.09.2021, 13:05
Záujem o televízny priestor je enormný. Televízie investovali do programovej štruktúry nemalé prostriedky, aby uspokojili dopyt zadávateľov.

Televízie pripravili do jesennej televíznej sezóny silnú programovú ponuku. Do hlavnej sezóny investovali nemalé prostriedky a nasadili všetky osvedčené formáty aj úplné novinky, s ktorými zabojujú o priazeň divákov. Záležať si dali najmä na výkonnosti programov, keďže dopyt po komunikácii v televízii je zo strany zadávateľov nadštandardný a pokles záujmu neočakávajú až do konca roka. O priazeň divákov sa budú uchádzať aj so športovým obsahom. Kým doposiaľ bol šport viac-menej doménou RTVS, v tomto roku sa to zmení. O športového diváka zabojujú aj komerčné televízne skupiny.

Markíza stavila na osvedčené formáty

Líder trhu nasadí všetky jesenné novinky už začiatkom septembra a uvedie aj novinky, ktoré pôvodne plánoval odštartovať až na jar budúceho roka. „Naša jesenná ponuka bude posilnená oproti plánovanej programovej štruktúre hlavne v dôsledku veľkého dopytu po TV reklame. Taktiež celkovo zvyšujeme aj náklady na programovú štruktúru s cieľom dodať kampane zadávateľov,“ potvrdzuje obchodný riaditeľ Juraj Máťuš.

Počas pondelkov bude ťahákom Markízy tretia séria seriálového hitu Pán profesor s rozšíreným počtom epizód. „Pán profesor si získal masívnu popularitu naprieč všetkými vekovými kategóriami a vo veľkom pritiahol k obrazovkám aj mladšie publikum, ktoré je čoraz náročnejšie osloviť klasickým lineárnym vysielaním,“ uviedol Michal Borec, riaditeľ PR a marketingu.

Utorkové večery budú patriť štvrtej sérii Sestričiek, rovnako s väčším počtom epizód ako v predchádzajúcich sezónach. Televízia Joj im bude konkurovať novým seriálom Nemocnica. Formát reality šou budú na Markíze zastupovať trinásta sezóna Farmy a nové epizódy Utajeného šéfa. Z programových stálic pokračujú aj Horná Dolná a Oteckovia, ktorých televízia hneď v úvode novej sezóny dejovo prepojí s m...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2021-08-16 14:34:02 - Feat.: 0 - Title: Televízie sú na jeseň takmer vypredané. Dopyt po reklame je vyšší ako ponuka 02 - Modified: 2021-09-07 08:25:29 - Feat.: 0 - Title: Analýza sledovanosti televízií: S takým úspechom očkovacej lotérie nikto nepočítal. Ani RTVS 03 - Modified: 2021-08-13 13:45:53 - Feat.: 0 - Title: Analýza sledovanosti televízií: Futbalové EURO a olympijský maratón neprekonali komerčné televízie 04 - Modified: 2021-07-20 12:13:02 - Feat.: 0 - Title: Analýza sledovanosti televízií: Športový jún bez prekvapení 05 - Modified: 2021-06-04 10:19:12 - Feat.: 0 - Title: Analýza sledovanosti televízií: Sľubný vývoj hokeja bez rekordov a finále jarných projektov
01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. november 2024 21:49