Televízia JOJ ukončila minulý rok úspešne, v decembri si medziročne polepšila v celodennom aj prime time podieli. Prvé dni v novom roku taktiež vzrástol jej výkon a podarilo sa jej udržať pozíciu trhovej jednotky tri dni po sebe.
Spravodajské relácie TV JOJ sú v novom roku najsledovanejšími spomedzi všetkých televízií, najvyšší výkon dosiahli Noviny TV JOJ na Nový rok. Pozrelo si ich 17,4% divákov v komerčnej cieľovej skupine a televízia získala podiel cez 31%. Pri obrazovkách bolo takmer 820-tisíc divákov starších než 12 rokov. Noviny TV JOJ ťahajú so sebou aj ostatné spravodajské relácie - Krimi, Šport a Najlepšie počasie, ktoré dosahujú tiež nadpriemernú sledovanosť.
Top programom nového roka sa stal novoročný film Hačikó: Príbeh psa, ktorý si pozrelo 742-tisíc divákov a JOJ dosiahla takmer 31% trhový podiel v komerčnej cieľovej skupine divákov (12-54).
Z podvečerných relácií si svojich divákov udržiava kuchárska šou Moja mam varí lepšie ako tvoja, ktorá sa vrátila 2. januára na obrazovky s 7,4% sledovanosťou a 18,3% podielom, na ďalší deň svoj výkon v univerzálnej cieľovej skupine ešte zvýšila na 19,2% podiel.
Televízia Joj ako prvá v novom roku odštartovala svoje novinky. V pondelok 2. januára spustila kriminálny seriál Svět pod hlavou, ktorý vznikol v koprodukcii JOJ, Českej televízie a Bionautu. Premiéra detektívnej minisérie, obsadená českými hereckými esami ako Václav Neužil a Ivan Trojan či slovenskou herečkou Judit Bárdos, sa však musela popasovať s filmom Nedotknuteľní na Jednotke. Nový seriál tak odštartoval vlažne, pozrelo si ho 342-tisíc divákov starších než 12 rokov. Ďalšie časti už zaradila televízia do prime time na stanici Plus, v JOJ dostal Svět pod hlavou priestor v pondelky po Inkognite.
Z ďalších noviniek spúšťa JOJ v sobotu 7. januára nový akvizičný seriál Hooten a Lady: Lovci pokladov a v utorok 10. januára sa vráti na obrazovky reality šou Moja prvá dovolenka. Stretávať sa bude s novou šou Markízy O 10 rokov mladší, ktorá ju spúšťa v rovnaký deň. V januári ešte plánuje JOJ odštartovať nový 10- dielny komediálny seriál Prázdniny, ktorý by mal osloviť širokú skupinu divákov.
Dobrým výkonom TV JOJ napomáha aj slabšia programová štruktúra Markízy, ktorá divákov neoslovila a čiastočne aj jej odchod z terestriálneho vysielania. Situácia sa však môže zmeniť po nasadení premiér osvedčených relácií, nových šou či seriálov na Markíze.