|
Fakt, že televízie majú počas celého roka vypredaný reklamný priestor, je známy už niekoľko mesiacov. Komerčné televízie už minulý rok zvyšovali cenu reklamy, situácia s vyšším dopytovaným objemom reklamy, ako je ponuka reklamného inventory, sa opakuje aj v tomto roku.
V septembri vstupujeme do najdôležitejšieho obdobia v sezóne, mediálne agentúry naznačujú horúcu, ba až kritickú jeseň. A pri odhade, na koľko percent vidia rozdiel medzi dopytom a ponukou televízneho inventory, hovoria o rozptyle na úrovni 5 – 15 percent. Pripomeňme, že ideálne by bolo, ak by boli televízie vypredané na úrovni 80 – 90 percent.
Navyše, situácia v televíziách sa mení – v tomto roku vnímame omnoho jasnejšie kroky zo strany Markízy a JOJky na rozvoj vlastných VOD služieb. Ruka v ruke ide aj snaha o rozšírenie portfólia staníc.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 94% na dočítanie.
Zostáva vám 94% na dočítanie.