|
Fakt, že televízie majú počas celého roka vypredaný reklamný priestor, je známy už niekoľko mesiacov. Komerčné televízie už minulý rok zvyšovali cenu reklamy, situácia s vyšším dopytovaným objemom reklamy, ako je ponuka reklamného inventory, sa opakuje aj v tomto roku.
V septembri vstupujeme do najdôležitejšieho obdobia v sezóne, mediálne agentúry naznačujú horúcu, ba až kritickú jeseň. A pri odhade, na koľko percent vidia rozdiel medzi dopytom a ponukou televízneho inventory, hovoria o rozptyle na úrovni 5 – 15 percent. Pripomeňme, že ideálne by bolo, ak by boli televízie vypredané na úrovni 80 – 90 percent.
Navyše, situácia v televíziách sa mení – v tomto roku vnímame omnoho jasnejšie kroky zo strany Markízy a JOJky na rozvoj vlastných VOD služieb. Ruka v ruke ide aj snaha o rozšírenie portfólia staníc.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 94% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-09-02 17:26:48 - Feat.: 0 - Title: Telekom sa prihovára novu kampaňou. Mení Wi-Fi na Wow Wi-Fi
02 - Modified: 2022-09-05 10:54:45 - Feat.: 0 - Title: V Zlatom středníku zabodoval slovenský Kaufland s Tancujúcou predavačkou, aj Dedoles s Pride kampaňou - Dúhové komentáre
01 - Modified: 2023-06-02 11:54:04 - Feat.: - Title: Mio Valúšek o májovom Hodnotení Stratégií: Žiadnu šupu sme nenašli
02 - Modified: 2023-05-06 22:00:00 - Feat.: - Title: Sunday ADucation #5: Ako si Pepsi uletelo a prečo je dôležité starať sa o svoje psychično
03 - Modified: 2023-04-26 22:00:00 - Feat.: - Title: Martin Motáček: Slovensko má veľmi slušnú úroveň mladých kreatívcov. Ale čoskoro budeme ako craftové pivo
04 - Modified: 2023-05-04 09:05:14 - Feat.: - Title: Kaufland: Chceme, aby ľudí naše hokejové kampane bavili
05 - Modified: 2023-03-07 09:31:41 - Feat.: - Title: Emočná odozva pri reklame. Prečo je dôležitá, ako funguje a ako ju merať?