StoryEditor

Šéfka JOJ play: Stream a televízia sa vedia pekne dopĺňať. Funguje tam presne ten istý obsah

03.05.2023, 00:00
  • Streamovacia služba JOJ play nedávno oslávila rok svojho fungovania. Jej šéfka Nikoleta Nagyová hovorí, že to bol akýsi nultý ročník a až teraz idú naozaj do tuhého.
  • Ako sa darí tejto službe?
  • Akých divákov láka a aké programy na nej pozerajú?
  • Je to pre JOJ group dôležitý kanál aj na distribúciu reklamy? 

Presne pred rokom ste spustili svoju streamovaciu platformu JOJ play. Za cieľ ste si dali dostať sa k novým divákom a k novému inventory pre zadávateľov. Ako sa vám to darí?

Prvý rok nazývame skôr nultým. Potrebovali sme si totiž poriadne otestovať našu platformu a nechceli sme to robiť na testeroch, pretože sme potrebovali poznať skúsenosť reálnych používateľov. Zaujímalo nás, ako ju vnímajú a čo potrebujeme zlepšiť. Samozrejme, ako pri každom technickom projekte, aj tu vznikali „bugy“, ktoré sme museli opravovať.

image

Jojka chystá prekvapenie. Čoskoro odvysiela čo zažili Geissenovci vlani na Slovensku

Za rok sa nám podarilo neskutočne posunúť platformu, je to úplne iná služba ako tá, s ktorou sme začínali. Používateľsky je friendly, je vyladená a má mnohé technické „fičúrky“, ktoré ostatné konkurenčné služby nemajú, a stále ju zlepšujeme. Ale aby som sa vrátila k vašej otázke, tak áno, zasiahli sme nových divákov a zadávateľom prinášame nové prostredie a nové inventory.

Prezradíte, koľko máte používateľov?

Prekročili sme hranicu 160-tisíc registrovaných používateľov. Podarilo sa nám to aj bez väčšej kampane.

Akí ľudia siahajú po vašej lokálnej službe?

Vo všeobecnosti je to bežná populácia, ktorá sleduje streaming. Sú to hlavne obyvatelia väčších miest, dominuje Bratislava, bonitnejší ľudia a čo sa týka veku, tak od 25 do 35 rokov. Veľkú skupinu tvoria aj 35- až 50-roční, čo je možno prekvapivé. Práve tieto cieľovky sú zaujímavé pre zadávateľov pri smerovaní svojich kampaní.

Sú ochotní zaplatiť si prémiový balík alebo využívajú JOJ play prioritne na sledovanie voľne prístupného obsahu alebo živého vysielania?

Ten, kto chce sledovať prémiové programy, epizódy obľúbených seriálov vopred ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-04-27 05:45:38 - Feat.: 0 - Title: Do Nemocnice vstupujú nové postavy. Manželský pár lekárov poriadne zamieša kartami 02 - Modified: 2023-04-26 11:36:04 - Feat.: 0 - Title: Geissenovci: S očakávanými epizódami, natočenými na Slovensku, zaplní Jojka tri večery 03 - Modified: 2023-04-12 09:14:20 - Feat.: 0 - Title: Veľké zmeny v Nemocnici: Odíde jedna z hlavných postáv? Karty zamieša nový manželský pár lekárov
01 - Modified: 2024-09-16 05:42:49 - Feat.: - Title: Športovú redakciu TV Joj posilní známa tvár 02 - Modified: 2024-09-11 08:24:22 - Feat.: - Title: Sledovanosť víkendu ovládli relácie o počasí. V sobotu vystrelil návrat Možné je všetko 03 - Modified: 2024-09-05 10:41:26 - Feat.: - Title: AI v Kriminálke Kraj: Ako technológie formujú nové seriály 04 - Modified: 2024-09-05 07:30:57 - Feat.: - Title: Režisér nového seriálu Príliš veľa lásky: Príprava bola náročná, mnohí herci ešte nikdy nezažili také vypäté scény 05 - Modified: 2024-09-18 14:50:39 - Feat.: - Title: Televízna jeseň 2024: Ktoré programy vstupujú do boja o diváka a čo očakávajú zadávatelia?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 00:00