Presne pred rokom ste spustili svoju streamovaciu platformu JOJ play. Za cieľ ste si dali dostať sa k novým divákom a k novému inventory pre zadávateľov. Ako sa vám to darí?
Prvý rok nazývame skôr nultým. Potrebovali sme si totiž poriadne otestovať našu platformu a nechceli sme to robiť na testeroch, pretože sme potrebovali poznať skúsenosť reálnych používateľov. Zaujímalo nás, ako ju vnímajú a čo potrebujeme zlepšiť. Samozrejme, ako pri každom technickom projekte, aj tu vznikali „bugy“, ktoré sme museli opravovať.
Za rok sa nám podarilo neskutočne posunúť platformu, je to úplne iná služba ako tá, s ktorou sme začínali. Používateľsky je friendly, je vyladená a má mnohé technické „fičúrky“, ktoré ostatné konkurenčné služby nemajú, a stále ju zlepšujeme. Ale aby som sa vrátila k vašej otázke, tak áno, zasiahli sme nových divákov a zadávateľom prinášame nové prostredie a nové inventory.
Prezradíte, koľko máte používateľov?
Prekročili sme hranicu 160-tisíc registrovaných používateľov. Podarilo sa nám to aj bez väčšej kampane.
Akí ľudia siahajú po vašej lokálnej službe?
Vo všeobecnosti je to bežná populácia, ktorá sleduje streaming. Sú to hlavne obyvatelia väčších miest, dominuje Bratislava, bonitnejší ľudia a čo sa týka veku, tak od 25 do 35 rokov. Veľkú skupinu tvoria aj 35- až 50-roční, čo je možno prekvapivé. Práve tieto cieľovky sú zaujímavé pre zadávateľov pri smerovaní svojich kampaní.
Sú ochotní zaplatiť si prémiový balík alebo využívajú JOJ play prioritne na sledovanie voľne prístupného obsahu alebo živého vysielania?
Ten, kto chce sledovať prémiové programy, epizódy obľúbených seriálov vopred ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.