Televízia Markíza dnes pohrozila, že nepodpíše zmluvu so spoločnosťou UPC. Tá sa končí 30. júna. Od operátora žiada navýšenie platieb za retransmisiu svojich programov o 35 percent. Pre UPC je toto zdraženie neakceptovateľné a kroky Markízy, ktorá svoj postup komunikuje v médiách, označili za bezprecedentný nátlak.
Je teda reálne možné, že ak sa dve strany sporu nedohodnú, viac 130-tisíc domácností na celom Slovensku príde o svoje obľúbené stanice. Pritom, Markíza už dlhšie nie je ani súčasťou terestriálneho vysielania, teda voľného vysielania cez anténu.
O vzniknutej situácii sa Stratégie rozprávali s CEO mediálnej agentúry Starmedia Braňom Polákom, ktorý je zároveň podpredsedom Asociácie mediálnych agentúr.
Zaujímalo nás či na vzniknutú situáciu doplatia aj zadávatelia a čo by to znamenalo pre trh.
Zostáva vám 68% na dočítanie.