Mala prvá polovica televíznej sezóny 2025 zásadné anomálie oproti rovnakému obdobiu v predchádzajúcich rokoch?
Nie. Pomer medzi preinvestovaným objemom a ročným objemovým záväzkom zostal prakticky rovnaký. To je pozitívne, najmä keď vezmeme do úvahy, že prvý polrok bol rastový, ak odhliadneme od vplyvu investícií do minuloročných majstrovstiev Európy vo futbale UEFA EURO 2024.
Z pohľadu sledovanosti bola Markíza trhovým lídrom. Podarilo sa vám tieto programové úspechy pretaviť aj do biznisových výsledkov?
Od februára evidujeme rast produkcie GRPs, najmä vďaka nadpriemernému úspechu denného seriálu Sľub, ktorý prispieva aj k výraznému trhovému podielu Televíznych novín. Prime time formáty fungujú podľa očakávaní a pomáhajú nám aj stabilné čísla menších televízií. Celkovo to v prvom polroku prinieslo medziročný rast GRPs o 1 %. Vďaka tomu si udržiavame vypredanosť okolo 87 %, čo je náš dlhodobý cieľ. Reklamné kampane zadávateľov tak vieme doručiť nielen v požadovanej kvalite, ale aj kvantite a zároveň dokážeme prijať dodatočný dopyt, čo robí proces bookingu a delivery komfortným pre obe strany.
Zostáva vám 74% na dočítanie.

