Ako môže virtuálna realita pomôcť značkám?
Tomáš Brngál pochádza z Bratislavy, vyštudoval medicínu na Lekárskej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave. Spolu s kamarátmi vymysleli aplikáciu o ľudskom tele vo virtuálnej realite a založili Startup Virtual Medicine. V súčasnosti si aplikáciu stiahlo tisíce ľudí z viac ako 150 krajín po celom svete. Vďaka tejto aplikácii je učenie o ľudskom tele omnoho efektívnejšie, interaktívnejšie, ale aj zábavnejšie. Ale to nie je posledný úspešný príbeh Tomáša Brngála a jeho kolegov.
Na Online Summite nám Tomáš na základe vlastných projektov ukáže, ako virtuálna realita dokáže pomáhať značkám. Ak vás to zaujíma, radi vás uvidíme už 19. septembra v bratislavskom hoteli Saffron.
Na konferencii sa bude hovoriť aj o tom:
- Prečo značky komunikujú zodpovedne: Trend, ktorý dnes rezonuje nielen v digitálnom marketingu. V súčasnosti totiž značky posúvajú svoju komunikáciu a hovoria o zodpovednej komunikácii. Prečo je to tak, čo im to prináša a čím sa dá inšpirovať?
- Brand safety – naozaj sa vaša značka zobrazuje pri vhodnom obsahu
- Sila sociálnych sietí alebo Instagram first: Minulý rok sa značky išli zblázniť z Instagramu. Stal sa Instagram naozaj kráľom všetkých sociálnych sietí? V čom sú pre značky prospešné iné sociálne siete? A ako najlepšie využiť Stories?
- Kedy naozaj funguje kampaň s influencerom
- Ako sa nestratiť v oceáne youtubových videí?
- Buďte tam, kde sú vaši zákazníci alebo Podcasty, trendy formát pre tento rok
V prípade záujmu sa môžete registrovať tu.