Dáta ako kľúč k efektívnemu marketingu v online
Význam a využitie dát je v online svete nespochybniteľné. Lucia Stefansky z agentúry Performics sa pozrie na to, ako dáta pomáhajú drivovať marketingové kampane. Ako ich môžete využiť v online komunikácii, ale aj ako sa dá usmerniť kreatíva. Lucia porozpráva o tom, kedy je dobré cieliť na rôzne cieľové skupiny a ako efektívne môžete využiť dáta získané o svojich zákazníkoch. Ak sa chcete orientovať a vedieť správne vyhodnotiť dáta, príďte si vypočuť prezentáciu Lucie Stefansky na Online Summit už 19. septembra v bratislavskom hoteli Saffron.
Na konferencii sa bude hovoriť aj o tom:
- Prečo značky komunikujú zodpovedne: Trend, ktorý dnes rezonuje nielen v digitálnom marketingu. V súčasnosti totiž značky posúvajú svoju komunikáciu a hovoria o zodpovednej komunikácii. Prečo je to tak, čo im to prináša a čím sa dá inšpirovať?
- Brand safety – naozaj sa vaša značka zobrazuje pri vhodnom obsahu
- Sila sociálnych sietí alebo Instagram first: Minulý rok sa značky išli zblázniť z Instagramu. Stal sa Instagram naozaj kráľom všetkých sociálnych sietí? V čom sú pre značky prospešné iné sociálne siete? A ako najlepšie využiť Stories?
- Ako dokáže virtuálna realita pomôcť značkám?
- Dá sa vybudovať brand iba v digitáli?
- Ako sa nestratiť v oceáne youtubových videí?
- Trendy pre eCommerce, ktoré využíva líder
V prípade záujmu sa môžete registrovať tu.