Aká je úloha online médií pri budovaní hodnotovej komunikácie značky?
O2 patrí u nás k lídrom spoločensky zodpovednej komunikácie. Už tradične nám v novembri pripomína, že sloboda nie je samozrejmosť. Prednedávnom prišiel s kampaňou Nebuď pirát, ktorá sa týkala zodpovedného šoférovania. Kampaň pomohol odštartovať v online priestore Sajfa.
Nebuď pirát nebola jedinou kampaňou O2, ktorá výrazne rezonovala v online prostredí. O skúsenostiach s komunikáciou v online, príde na Online Summit porozprávať Lucia Petrášová šéfka marketingovej komunikácie O2. Dozviete sa, či sú online médiá a influenceri dôležití v rámci hodnotovej komunikácie značky, alebo či urobia viac škody ako úžitku? Ako komunikovať v online prostredí so zákazníkmi, ktorí zastávajú odlišné hodnoty ako vaša značka? To všetko na Online Summite už 19. septembra v Bratislave.
Lucia sa marketingovej komunikácii venuje viac ako pätnásť rokov. Najprv na accountských pozíciách v reklamných agentúrach na Slovensku a v Bulharsku. Neskôr prešla na klientskú stranu do O2, kde zodpovedala za rôzne oblasti od BTL až po ATL a sponzoring. V roku 2016 sa stala šéfkou oddelenia marketingovej komunikácie O2.
Konferencia sa venuje aj ďalším aktuálnym témam v digitáli:
- Dáta ako kľúč k efektívnemu marketingu v online
- Sila sociálnych sietí alebo Instagram first: Minulý rok sa značky išli zblázniť z Instagramu. Stal sa Instagram naozaj kráľom všetkých sociálnych sietí? V čom sú pre značky prospešné iné sociálne siete? A ako najlepšie využiť Stories?
- Ako dokáže virtuálna realita pomôcť značkám?
- Dá sa vybudovať brand iba v digitáli?
- Ako sa nestratiť v oceáne youtubových videí?
- Trendy pre eCommerce, ktoré využíva líder
Ak vás témy zaujali, môžete sa prísť pozrieť na konferenciu, registrovať sa môžete tu.