StoryEditorTop momenty komunikácie za minulý rok alebo všetko, čo pretrvá aj v tomto roku
Špecializovaná príloha magazínu Stratégie zhrnula najdôležitejšie zmeny, ktoré ovplyvnia vývoj do budúcna.
Špecializovaná príloha Top v marketingovej komunikácii sa zameriava na top momenty minulého roka, ktoré výrazne ovplyvnia vývoj aj v tomto roku. V redakcii sme vybrali päť najdôležitejších zmien v komunikácii, o ktorých si myslíme, že ovplyvnia vývoj nielen v tomto roku, ale aj v budúcnosti.
- E-commerce. Mnohé značky pochopili, aké dôležité je byť prítomný v online prostredí. V širšom zmysle slova je potrebné vnímať prechod do onlinu ako digitalizáciu služieb. A tento fakt bude dôležitý aj najbližšie roky.
- Interná komunikácia. Ak sa firma má prispôsobiť novým podmienkam, správna komunikácia so zamestnancami je mimoriadne dôležitá. A s tým súvisí aj tlak na leaderdship.
- Brandová komunikácia. Čím viac sa bude značke dariť nachádzať vlastnú cestu vrátane celospoločenských dôležitých aktivít, tým bude pre zákazníkov zaujímavá. Najlepšie práce, ktoré uspeli na minuloročných súťažiach kreativity a efektivity reklám, nie sú iba prehliadkou agentúr, ale aj odrazom vývoja komunikácie ako takej.
- Sila a dôležitosť médií. Okrem televízie, sociálnych sietí a onlinu si v uplynulom roku našli svojich priaznivcov aj tradičné médiá ako rádiá či printy. Pri diverzifikácii konzumácie obsahu si nájdenie tej najefektívnejšej komunikácie vyžaduje naozaj ten správny kumšt. Alebo inak povedané, aj mediálna stratégia naberá na väčšej sofistikovanosti.
- Home office. Naučili sme sa, že efektívne sa dá pracovať aj z domácich podmienok. Rovnako vieme z domu sledovať akýkoľvek premyslený a atraktívny event v online. Keďže je však naša branža o komunikácií a stretávaní sa, veríme, že toto sa v budúcnosti vráti do „čias pred covidom“.
Stratégie
Stiahnuť dokument
Pozrite si aj ročenku TOP V MARKETINGOVEJ KOMUNIKÁCII 2020:
Stratégie
Stiahnuť dokument
01 - Modified: 2021-06-30 09:54:42 - Feat.: 0 - Title: Obchodný riaditeľ Keis Media Bratislava: Potenciál promobikov sme využili aj v pandémii
02 - Modified: 2021-09-05 13:13:46 - Feat.: 0 - Title: Mediálne agentúry a ich výzvy a top témy pre tento rok
03 - Modified: 2021-09-05 13:06:53 - Feat.: 0 - Title: Ročenka PR agentúry: Ako zmenila pandémia segment PR a aké sú jeho priority v tomto roku
04 - Modified: 2021-06-03 06:22:29 - Feat.: 0 - Title: Digitálne agentúry
05 - Modified: 2021-05-26 05:56:06 - Feat.: 0 - Title: Marketingový výskum
06 - Modified: 2021-05-26 05:57:23 - Feat.: 0 - Title: Top udalosti 2020 – pandemický rok
07 - Modified: 2021-08-02 12:57:17 - Feat.: 0 - Title: Nová špecializovaná príloha Stratégií: Športový marketing nabral na sile s návratom veľkých športov
08 - Modified: 2021-09-05 13:42:18 - Feat.: 0 - Title: Dekáda v marketingovej komunikácii: Výnimočná ročenka mapuje marketing, reklamu a médiá za posledných 10 rokov
09 - Modified: 2021-09-27 14:03:36 - Feat.: 0 - Title: Ročenka Eventy 2021: Najväčšie výzvy, ktoré čakajú eventovú brandžu v tomto a budúcom roku
10 - Modified: 2021-10-06 10:41:36 - Feat.: 0 - Title: Top osobnosti dekády: Títo odborníci najvýraznejšie prispeli k formovaniu biznisu
01 - Modified: 2022-04-28 16:16:49 - Feat.: - Title: TOP 100 zadávateľov 2021
02 - Modified: 2022-04-28 16:17:12 - Feat.: - Title: Focus na mladých 2022 – nová špeciálna príloha Stratégií
03 - Modified: 2022-02-24 15:17:42 - Feat.: - Title: Ročenka Top udalosti: Rok 2021 bol ilúziou, že je všetko v poriadku
04 - Modified: 2022-02-23 10:26:41 - Feat.: - Title: Interná komunikácia 2022 – nová špecializovaná príloha mesačníka Stratégie
05 - Modified: 2022-01-28 09:36:07 - Feat.: - Title: Marketingový výskum 2022: Pandémia neznížila ochotu respondentov odpovedať na prieskumy