StoryEditor

Top momenty komunikácie za minulý rok alebo všetko, čo pretrvá aj v tomto roku

29.06.2021, 14:40
Autor:
redred
Špecializovaná príloha magazínu Stratégie zhrnula najdôležitejšie zmeny, ktoré ovplyvnia vývoj do budúcna.

Špecializovaná príloha Top v marketingovej komunikácii sa zameriava na top momenty minulého roka, ktoré výrazne ovplyvnia vývoj aj v tomto roku. V redakcii sme vybrali päť najdôležitejších zmien v komunikácii, o ktorých si myslíme, že ovplyvnia vývoj nielen v tomto roku, ale aj v budúcnosti.

  1. E-commerce. Mnohé značky pochopili, aké dôležité je byť prítomný v online prostredí. V širšom zmysle slova je potrebné vnímať prechod do onlinu ako digitalizáciu služieb. A tento fakt bude dôležitý aj najbližšie roky.
  2. Interná komunikácia. Ak sa firma má prispôsobiť novým podmienkam, správna komunikácia so zamestnancami je mimoriadne dôležitá. A s tým súvisí aj tlak na leaderdship.
  3. Brandová komunikácia. Čím viac sa bude značke dariť nachádzať vlastnú cestu vrátane celospoločenských dôležitých aktivít, tým bude pre zákazníkov zaujímavá. Najlepšie práce, ktoré uspeli na minuloročných súťažiach kreativity a efektivity reklám, nie sú iba prehliadkou agentúr, ale aj odrazom vývoja komunikácie ako takej.
  4. Sila a dôležitosť médií. Okrem televízie, sociálnych sietí a onlinu si v uplynulom roku našli svojich priaznivcov aj tradičné médiá ako rádiá či printy. Pri diverzifikácii konzumácie obsahu si nájdenie tej najefektívnejšej komunikácie vyžaduje naozaj ten správny kumšt. Alebo inak povedané, aj mediálna stratégia naberá na väčšej sofistikovanosti.
  5. Home office. Naučili sme sa, že efektívne sa dá pracovať aj z domácich podmienok. Rovnako vieme z domu sledovať akýkoľvek premyslený a atraktívny event v online. Keďže je však naša branža o komunikácií a stretávaní sa, veríme, že toto sa v budúcnosti vráti do „čias pred covidom“.

Stratégie

 Stiahnuť dokument

Pozrite si aj ročenku TOP V MARKETINGOVEJ KOMUNIKÁCII 2020:

Stratégie

 Stiahnuť dokument

01 - Modified: 2021-06-30 09:54:42 - Feat.: 0 - Title: Obchodný riaditeľ Keis Media Bratislava: Potenciál promobikov sme využili aj v pandémii 02 - Modified: 2021-09-05 13:13:46 - Feat.: 0 - Title: Mediálne agentúry a ich výzvy a top témy pre tento rok 03 - Modified: 2021-09-05 13:06:53 - Feat.: 0 - Title: Ročenka PR agentúry: Ako zmenila pandémia segment PR a aké sú jeho priority v tomto roku 04 - Modified: 2021-06-03 06:22:29 - Feat.: 0 - Title: Digitálne agentúry 05 - Modified: 2021-05-26 05:56:06 - Feat.: 0 - Title: Marketingový výskum 06 - Modified: 2021-05-26 05:57:23 - Feat.: 0 - Title: Top udalosti 2020 – pandemický rok
01 - Modified: 2022-04-28 16:17:12 - Feat.: - Title: Focus na mladých 2022 – nová špeciálna príloha Stratégií 02 - Modified: 2023-09-05 13:01:02 - Feat.: - Title: TOP 100 zadávateľov 2021 03 - Modified: 2022-02-24 15:17:42 - Feat.: - Title: Ročenka Top udalosti: Rok 2021 bol ilúziou, že je všetko v poriadku 04 - Modified: 2024-10-08 11:30:43 - Feat.: - Title: Interná komunikácia 2022 – nová špecializovaná príloha mesačníka Stratégie 05 - Modified: 2022-01-28 09:36:07 - Feat.: - Title: Marketingový výskum 2022: Pandémia neznížila ochotu respondentov odpovedať na prieskumy
menuLevel = 2, menuRoute = news/specialne-prilohy, menuAlias = specialne-prilohy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 19:26