Budeme môcť v budúcnosti dôverovať dátam, ktoré nám vygenerujú algoritmy? Pred segmentom marketingového prieskumu stoja výzvy, s akými sa ešte v histórii nestretli. Na scénu totiž prichádzajú syntetické dáta, ktorých pôvodcom je umelá inteligencia. Akú hodnotu prinesú? Bude to iba ďalší nový nástro...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-02-19 08:00:47 - Feat.: 0 - Title: Prieskumy sú dnes dostupné aj pre malé firmy vďaka cene a rýchlosti realizácie
02 - Modified: 2025-02-24 10:29:04 - Feat.: 0 - Title: Zber dát sa transformoval spolu s prichádzajúcimi technológiami
03 - Modified: 2025-02-15 10:00:00 - Feat.: 0 - Title: Prieskumy trhu a verejnej mienky sa menili spolu s dobou, ľuďmi a technológiami
04 - Modified: 2025-02-11 08:22:12 - Feat.: 0 - Title: Prinesie AI prieskumy bez respondentov? Syntetické dáta už dnes nahrádzajú ľudí