StoryEditor

Marketingový výskum 2025: Prieskum trhu musí stáť na dôvere

04.03.2025, 14:29
  • Ročenku Marketingový výskum 2025 nájdete vloženú do aktuálneho vydania Stratégií a už teraz si ju môžete stiahnuť aj ako PDF v tomto článku.
  • Do akej miery ovplyvní umelá inteligencia prieskumy, sa dozviete v rozhovore s predsedom Slovenskej asociácie výskumných agentúr Rastislavom Kočanom.
  • V ankete sme sa odborníkov pýtali, aké trendy očakávajú na trhu prieskumov a ktoré udalosti budú v nasledujúcom období kľúčové.
  • Prikladáme ponuku voľnopredajných štúdií a prehľad výskumných agentúr, ktoré pôsobia na slovenskom trhu. 
  • Viac ekonomického a politického spravodajstva nájdete na HNonline.sk.

Budeme môcť v budúcnosti dôverovať dátam, ktoré nám vygenerujú algoritmy? Pred segmentom marketingového prieskumu stoja výzvy, s akými sa ešte v histórii nestretli. Na scénu totiž prichádzajú syntetické dáta, ktorých pôvodcom je umelá inteligencia. Akú hodnotu prinesú? Bude to iba ďalší nový nástro...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-02-19 08:00:47 - Feat.: 0 - Title: Prieskumy sú dnes dostupné aj pre malé firmy vďaka cene a rýchlosti realizácie 02 - Modified: 2025-02-24 10:29:04 - Feat.: 0 - Title: Zber dát sa transformoval spolu s prichádzajúcimi technológiami 03 - Modified: 2025-02-15 10:00:00 - Feat.: 0 - Title: Prieskumy trhu a verejnej mienky sa menili spolu s dobou, ľuďmi a technológiami 04 - Modified: 2025-02-11 08:22:12 - Feat.: 0 - Title: Prinesie AI prieskumy bez respondentov? Syntetické dáta už dnes nahrádzajú ľudí
menuLevel = 2, menuRoute = news/specialne-prilohy, menuAlias = specialne-prilohy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. marec 2025 10:51