StoryEditor

Marketingový výskum 2025: Prieskum trhu musí stáť na dôvere

04.03.2025, 14:29
  • Ročenku Marketingový výskum 2025 nájdete vloženú do aktuálneho vydania Stratégií a už teraz si ju môžete stiahnuť aj ako PDF v tomto článku.
  • Do akej miery ovplyvní umelá inteligencia prieskumy, sa dozviete v rozhovore s predsedom Slovenskej asociácie výskumných agentúr Rastislavom Kočanom.
  • V ankete sme sa odborníkov pýtali, aké trendy očakávajú na trhu prieskumov a ktoré udalosti budú v nasledujúcom období kľúčové.
  • Prikladáme ponuku voľnopredajných štúdií a prehľad výskumných agentúr, ktoré pôsobia na slovenskom trhu. 

Budeme môcť v budúcnosti dôverovať dátam, ktoré nám vygenerujú algoritmy? Pred segmentom marketingového prieskumu stoja výzvy, s akými sa ešte v histórii nestretli. Na scénu totiž prichádzajú syntetické dáta, ktorých pôvodcom je umelá inteligencia. Akú hodnotu prinesú? Bude to iba ďalší nový nástro...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-07-02 09:54:04 - Feat.: 0 - Title: Prieskumy sú dnes dostupné aj pre malé firmy vďaka cene a rýchlosti realizácie 02 - Modified: 2025-07-02 09:48:03 - Feat.: 0 - Title: Zber dát sa transformoval spolu s prichádzajúcimi technológiami 03 - Modified: 2025-07-02 09:56:21 - Feat.: 0 - Title: Prieskumy trhu a verejnej mienky sa menili spolu s dobou, ľuďmi a technológiami 04 - Modified: 2025-07-02 09:59:51 - Feat.: 0 - Title: Prinesie AI prieskumy bez respondentov? Syntetické dáta už dnes nahrádzajú ľudí
menuLevel = 2, menuRoute = news/specialne-prilohy, menuAlias = specialne-prilohy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2025 05:53