Budeme môcť v budúcnosti dôverovať dátam, ktoré nám vygenerujú algoritmy? Pred segmentom marketingového prieskumu stoja výzvy, s akými sa ešte v histórii nestretli. Na scénu totiž prichádzajú syntetické dáta, ktorých pôvodcom je umelá inteligencia. Akú hodnotu prinesú? Bude to iba ďalší nový nástro...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-07-02 09:54:04 - Feat.: 0 - Title: Prieskumy sú dnes dostupné aj pre malé firmy vďaka cene a rýchlosti realizácie
02 - Modified: 2025-07-02 09:48:03 - Feat.: 0 - Title: Zber dát sa transformoval spolu s prichádzajúcimi technológiami
03 - Modified: 2025-07-02 09:56:21 - Feat.: 0 - Title: Prieskumy trhu a verejnej mienky sa menili spolu s dobou, ľuďmi a technológiami
04 - Modified: 2025-07-02 09:59:51 - Feat.: 0 - Title: Prinesie AI prieskumy bez respondentov? Syntetické dáta už dnes nahrádzajú ľudí