StoryEditor

Prieskumy sú dnes dostupné aj pre malé firmy vďaka cene a rýchlosti realizácie

19.02.2025, 08:49
Autor:
redred
  • Michal Vyšinský, business developer director v 2muse približuje, ako sa za 30 rokov posunul výskum od pera a papiera, cez telefóny až k digitálnemu zberu dát.
  • Skokový rozvoj schopnosti naplno využiť online prostredie priniesla až pandémia.
  • V oblasti kvalitatívneho prieskumu má AI už dnes prelomový vplyv.
  • Prieskumy sú efektívnym pomocníkov už aj pre malé firmy a jednotlivcov.
  • Ďalšie články na túto tému nájdete v prílohe 30 rokov Stratégie, ktorú si môžete stiahnuť v PDF na tejto stránke
  • Viac ekonomického a politického spravodajstva nájdete na HNonline.sk.

Za ostatných 30 rokov sa najvýraznejšie prejavili zmeny súvisiace s masívnym pokrokom technológie. Primárne je to digitalizácia, presun do online prostredia a s tým súvisiaci vznik online panelov, rozvoj pokročilých analytických metód a prediktívnych modelov, ale aj automatizácia a aktuálne rozvoj AI.

Technologický progres sa prejavil najskôr v spôsobe zberu dát a ich spracovania. V kvantitatívnom výskume pred 30 rokmi ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-02-15 10:00:00 - Feat.: 0 - Title: Prieskumy trhu a verejnej mienky sa menili spolu s dobou, ľuďmi a technológiami 02 - Modified: 2025-02-11 08:22:12 - Feat.: 0 - Title: Prinesie AI prieskumy bez respondentov? Syntetické dáta už dnes nahrádzajú ľudí 03 - Modified: 2024-10-30 08:30:56 - Feat.: 0 - Title: Marketingový výskum: Umelá inteligencia zostáva témou číslo jeden
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
31. marec 2025 10:04