Krušovice súťaž
StoryEditor

Spotrebitelia môžu so značkou Krušovice pomáhať tým, ktorí to potrebujú

30.05.2022, 09:58
Autor:
TSTS

Pivná značka Krušovice spustila spotrebiteľskú súťaž, v ktorej rozdá viacero hodnotných cien, a zároveň podporí svojich spotrebiteľov, aby pomáhali tým, ktorí to potrebujú. Súťaž nadväzuje na novú kampaň z úvodu tohto roka.

Pivná značka Krušovice prišla v marci s kampaňou, v ktorej vyzdvihuje kráľovský charakter a jej odkaz znie, že skutočný kráľ je ten, čo vie nielen brať, ale najmä dávať. Na túto myšlienku nadviazala aj v rámci spotrebiteľskej súťaže, ktorá trvá do 8. júla. Tento raz totiž značka neostala len pri materiálnych cenách pre víťazov. Ako už hovorí jej kampaň – dôležité je dávať, nielen brať – toto posolstvo pretavila aj do aktuálnej súťaže a zoznamu cien, ktoré čakajú na svojich výhercov. Značka Krušovice chce podporiť dobro ľudí, a preto medzi cenami nechýba ani 49x poukážka v hodnote 30 Eur, ktorou môže výherca podporiť akýkoľvek príbeh na webstránke Dakujeme.sk. V praxi to znamená, že výhrou je dobrý skutok, ktorým výherca pomôže príbehu, ktorý si to zaslúži. 

„V najnovšej kampani zdôrazňujeme, že z človeka nerobí kráľa to, ako vyzerá, ale to, aký je vnútri a najmä to, že sa vie o dobré veci podeliť. V našej kampani sa zmenilo ´ja´ na ´my´ a postavili sme do popredia dobrosrdečnosť. Práve tieto aspekty sme zohľadnili aj pri plánovaní súčasnej spotrebiteľskej súťaže a chceli sme dať našim spotrebiteľom šancu, aby kúpou piva urobili dobrý skutok. Najmä v tejto dobe si uvedomujeme, aké dôležité je pomáhať si navzájom. Preto odmeníme 49 výhercov 30 Eur poukážkou, ktorú môžu následne použiť na pomoc akémukoľvek príbehu na stránke www.Dakujeme.sk. V prípade, že sa výherca rozhodne neuplatniť túto výhru, vystavíme mu poukážku v rovnakej hodnote na nákup v e-shope s najširšou ponukou na slovenskom trhu,“ vysvetlila Naďa Kasalová, brand manažérka značky Krušovice. Zároveň dodala, že verí, že sa Slováci spoja pre dobrú vec a darčekové poukážky skutočne venujú na pomoc tým, ktorí to potrebujú.

Ako sa zapojiť do súťaže?

Do súťaže sa môže zapojiť každý spotrebiteľ nad 18 rokov kúpou piva Krušovice 10% alebo Krušovice 12% vo vratnej fľaši alebo v plechovke v súťažnom dizajne a s označením „KRÁĽOVSKÁ SÚŤAŽ“. Pod uzáverom sa nachádza 8-miestny kód, ktorý je potrebné poslať SMSkou alebo zadať prostredníctvom webstránky www.krusovice.sk. V súťaži je možné vyhrať 7x OLED TV s ročným predplatným streamovacej služby Netflix, 16x 10 kartónov piva Krušovice 12%, 49x poukážok v hodnote 150 eur na nákup v e-shope s najširšou ponukou na slovenskom trhu a 49 poukážok na darovanie sumy 30 eur na niektorý z príbehov na webstránke darujeme.sk, prípadne na nákup v e-shope.

01 - Modified: 2024-03-01 13:11:30 - Feat.: - Title: Už aj Slovákov poteší nový český prémiový ležiak Krušovice Bohém 02 - Modified: 2023-09-13 12:08:19 - Feat.: - Title: Heineken Slovensko reaguje na revolúciu v gastro segmente: pomáha aj HoReCa akadémiou 03 - Modified: 2023-08-03 10:13:31 - Feat.: - Title: THIS IS LOCCO a HEINEKEN úplne ovládli kategóriu Vizuál 04 - Modified: 2023-08-02 12:00:47 - Feat.: - Title: Veľká personálna zmena v HEINEKEN Slovensko. Firma má nového šéfa 05 - Modified: 2023-05-02 07:36:09 - Feat.: - Title: Zlatý Bažant už nie je to, čo býval: Značka prichádza s prekvapivým a odvážnym komunikačným konceptom
menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 22:28