Markíza mení kompletne program. Od marca nasadzuje premiéry seriálov aj Tvoju tvár
Televízia Markíza vstupuje do jarnej sezóny s novou programovou štruktúrou.
Televízia Markíza vstupuje do jarnej sezóny s novou programovou štruktúrou.
Americká filmová akadémia zverejnila užší výber uchádzačov o najprestížnejšie filmové ocenenie v deviatich kategóriách.
Do združenia vstúpili prví dvaja veľkí zadávatelia reklamy.
V nedeľu excelovali Na telo a Nové bývanie, Bodka prepadla aj v novom vysielacom čase.
Komerčné televízne skupiny Markíza a Joj zaznamenali medziročný pokles.
Súčasťou nového dizajnu je aj nový font, ktorý dostal meno Chirp.
Obidva seriály si v porovnaní s minulým týždňom pripísali nárast sledovanosti.
Novú značku slovenských výrobkov nájdu zákazníci vo všetkých predajniach Lidla.
Bodka mala byť ťahúňom januára, televízia pre ňu teraz hľadá vhodný vysielací čas.
Či sa Správa dostane do širšej nominácie na Oscara, sa dozvieme v utorok 9. februára.
Nový projekt bol dohodnutý na osemročné obdobie so začiatkom od roku 2022.
Zároveň dochádza k vzniku akciovej spoločnosti Vydavateľstvo Štandard.
Bodka naďalej stráca divákov.
Vyplýva to z výsledkov prieskumu spoločnosti Median SK v druhej polovici roka 2020.
Coca-Cola dáva namiesto loga priestor pozitívnym predsavzatiam.
Známy je aj moderátor, ktorý bude súťažiacich celou šou sprevádzať.