Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
17.09.2018, 21:00

Omyly a fenomény komunikácie: Kvalitne? Lacno? Rýchlo? Nedá sa všetko naraz

Musíte sa rozhodnúť, či obetujete kvalitu, investujete čas, alebo zaplatíte málo.

Omyly a fenomény komunikácie: Kvalitne? Lacno? Rýchlo? Nedá sa všetko naraz
Zdroj: archív R.S., ilustrovala Ivana Šáteková

Mnoho klientov od reklamných agentúr vyžaduje extra kvalitu v ultra krátkom čase za mini cenu. Nedá sa to. Musíte sa rozhodnúť, či obetujete kvalitu, investujete čas, alebo zaplatíte málo.

Pozrite si video maďarskej reklamnej agentúry Café Communications, v ktorej deťom v škole dali nakresliť obrázok. Skupina detí, ktorá mala na to málo času, nakreslila úplne iné (samozrejme menej kreatívne a menej vymakané) veci ako tá, ktorá mala času dostatok:

Existuje teória, podľa ktorej sa nedá získať všetko naraz: kvalita, čas a nízka cena.

Podľa tejto teórie sa môžu stretnúť či spojiť vždy iba dve veci, ktoré tú tretiu „odpudzujú“. Ak chcete niečo rýchlo a za málo peňazí, utrpí to na kvalite. Ak uprednostníte kvalitu za super cenu, nikdy to nebude urobené rýchlo.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.