Musíte sa rozhodnúť, či obetujete kvalitu, investujete čas, alebo zaplatíte málo.
Mnoho klientov od reklamných agentúr vyžaduje extra kvalitu v ultra krátkom čase za mini cenu. Nedá sa to. Musíte sa rozhodnúť, či obetujete kvalitu, investujete čas, alebo zaplatíte málo.
Pozrite si video maďarskej reklamnej agentúry Café Communications, v ktorej deťom v škole dali nakresliť obrázok. Skupina detí, ktorá mala na to málo času, nakreslila úplne iné (samozrejme menej kreatívne a menej vymakané) veci ako tá, ktorá mala času dostatok:
Existuje teória, podľa ktorej sa nedá získať všetko naraz: kvalita, čas a nízka cena.
Podľa tejto teórie sa môžu stretnúť či spojiť vždy iba dve veci, ktoré tú tretiu „odpudzujú“. Ak chcete niečo rýchlo a za málo peňazí, utrpí to na kvalite. Ak uprednostníte kvalitu za super cenu, nikdy to nebude urobené rýchlo.