Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
25.05.2018, 22:05

Martin Woska má Filipa!

Tento rok si Filipa – cenu za výnimočný prínos pre slovenskú reklamu – prevzal Martin Woska z TRIADu. Jeho reklamy určite poznáte.

Martin Woska má Filipa!
Zdroj: Stratégie

Cenu Filip udeľuje Art Director's Club Slovensko (ADC) kreatívnej osobnosti za výnimočný prínos v kreativite slovenskej reklamy v uplynulom roku. Je súčasťou ocenení odovzdávaných na Zlatom Klinci, najvýznamnejšej reklamnej súťaže na Slovensku, ktorá je organizovaná každoročne od roku 1994.

V tomto ročníku si toto významné ocenenie odniesol Martin Woska, spoluzakladateľ a zároveň spolumajiteľ agentúry TRIAD, kde pôsobí na pozícii Chief Creative & Strategy Director.

Martin Woska začínal svoju kariéru ako prekladateľ, potom DTPák, grafik, neskôr sa presunul na klientsku stranu, kde pôsobil ako brand online marketér a head of online department. Od roku 2009 sa jeho profesionálny život spája s TRIADom. Začínal ako account, neskôr sa posunul na pozíciu stratéga a kreatívneho riaditeľa. Od roku 2013 je spolumajiteľom TRIADu a od roku 2015 aj prezidentom Art Directors Clubu.

Jednou z prvých výnimočných vecí, ktoré v TRIADe urobil ako "kreatívny stratég", bola práca Google Analytics ako médium pre klienta Riesenia.com, ktorá získala Grand Prix na Zlatom klinci 2011. Ďalšou výraznou kampaňou, pod ktorou je Martin podpísaný, je mimoriadne úspešná kampaň 17. november pre operátora O2. Agentúra TRIAD za ňu pozbierala množstvo ocenení nielen na domácich, ale aj na zahraničných súťažiach.

Z minuloročného Zlatého klinca si 17. november odniesol zlato z kráľovskej kategórie Kampaň a z ďalších kategórií dva zlaté a dva bronzové klince. Z medzinárodného festivalu v Cannes dva shortlisty, na zahraničných súťažiach zabodoval na Golden HammerGolden Drum, ADCE Awards, PIAFNY Festival či Epica Awards. Ďalšími prácami, pod ktorými je Martin Woska podpísaný, sú napríklad OverBot pre klienta Websupport, Príroda je na dosah alebo Mliek.o. pre Rajo.

Za Martinovho pôsobenia sa TRIAD postupne vyrástol z neznámej agentúry do TOP desiatky najvýznamnejších agentúr na slovenskom trhu. Minulý rok sa umiestnil na druhej priečke v súťaži Agentúra roka.

V rozhovore pre Stratégie Martin Woska na otázku, prečo robí práve to, čo robí, odpovedal: „Lebo je to najlepší džob na svete. Robím veci, čo ma bavia, mám dosah na to, čo pôjde von a ako to bude fungovať od stratégie až po exekúciu, a robím to s mojimi najlepšími kamarátmi na najkrajšom mieste v Bratislave. Čo viac môžem chcieť?“ O Martinovi, ktorého všetci poznajú aj ako "WOSU" je známe, že poctivo cvičí na gitare a je aj kapelník firemnej kapely.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.