Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
11.07.2019, 09:26

Nemáš dáta? Si skončil! Tvrdí 4ka v letnej kampani

Nadväzuje tak na minuloročný koncept s dátovou hliadkou.

Nemáš dáta? Si skončil! Tvrdí 4ka v letnej kampani
Zdroj: Youtube

Mobilný operátor 4ka práve spúšťa novú letnú kampaň. Tak ako minulý rok, opäť je v hlavnej úlohe dátová hliadka. Tvár značky René Štúr hrá suverénneho plavčíka, ktorý má dokonalý prehľad o dianí na svojej pláži a vždy je pripravený zasiahnuť. Jeho úlohou je postarať sa o to, aby sa nikto neocitol bez dát. Pretože ako sám hovorí: Nemáš dáta? Si skončil!

Príbeh videa je o rozvíjajúcej sa letnej láske. Či sa to skončí happyendom alebo z romantiky nič nebude, výrazne závisí od jednej veci: od množstva dát v mobile.Kreatívne kampaň zastrešila agentúra MARK BBDO. 

Okrem hlavného online videa budú nasadené aj dve ďalšie - tiež o situáciách, do ktorých sa ľudia dostanú, keď im dôjdu dáta.

Kampaň má zastúpenie aj v outdoore.

Zdroj: Mark BBDO

Cieľom komunikácie je povedať ľuďom, aby bez dát neostali ani na chvíľu. Ideálnym riešením sú nekonečné dáta od 4ky, ktoré toto leto dostane každý, kto si nastaví automatickú úhradu paušálu SLOBODA+ z platobnej karty.

Vizitka kampane: Dátová hliadka opäť zasahuje

Klient: Swan Mobile, a.s.
Agentúra: MARK BBDO Bratislava
Creative Director: Vlado Slivka
Copywriter: Michal Roháček, Ivan Fiedler
Art Director: Peter Kuchta
Online: Peter Galko, Martin Holík
Zvuk: Bajko
Réžia: Maroš Milčík
Produkcia: Juraj Molnár
Account Manager: Kristína Halová

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.