CEO
Mediabrands
V roku 2025 budú pre marketingových profesionálov kľúčové dve vzájomne sa dopĺňajúce zručnosti. Prvou je schopnosť efektívne využívať umelú inteligenciu (AI) na analýzu dát, automatizáciu procesov, prípadne personalizáciu marketingových stratégií. Druhou, a možno ešte dôležitejšou zručnosťou je adaptívne myslenie – zručnosť, ktorú AI nedokáže plnohodnotne nahradiť. Schopnosť flexibilne reagovať na nové situácie, prepájať rôzne perspektívy, generovať originálne riešenia, prípadne efektívne komunikovať s rôznymi cieľovými skupinami. Kombinácia technologickej expertízy a adaptívneho myslenia bude rozhodujúcim faktorom úspechu v marketingu budúcnosti.
Jakub Gombárco-CEO
Invelity
Aj v roku 2025 bude pre marketingových profesionálov kľúčová schopnosť aktívne sa pýtať – či už kolegov, tímu alebo klientov, pretože práve otázky vedú k pochopeniu a lepším riešeniam a efektívnejšej spolupráci. Otvorený prístup k AI a ochota testovať nové nástroje budú nevyhnutné, pretože automatizácia a umelá inteligencia čoraz viac zefektívňujú digitálny marketing. Rovnako dôležitá je schopnosť rýchlo sa adaptovať na nové trendy a meniace sa prostredie, pretože to, čo platilo včera, už zajtra nemusí fungovať. Spolupráca v tíme bude stále rozhodujúca, pričom jasná a konštruktívna spätná väzba umožní rýchlejší progres a lepšie výsledky.
Marianna MrnkováPeople & Culture Manager
GroupM
V dynamickom svete marketingu a mediálnych agentúr je kľúčové neustále sa rozvíjať a adaptovať na nové trendy. V GroupM aktívne investujeme do vzdelávania našich zamestnancov v oblasti AI a budujeme internú komunitu AI nadšencov a profesionálov. Spustili sme lokálny leadership program, ktorý sa zameriava na rozvoj leaderských zručností v oblasti manažovania tímov, komunikácie a spolupráce. Líniových manažérov podporujeme aj prostredníctvom coachingu a mentoringu.Nezabúdame ani na našich digitálnych špecialistov a kolegov v klientských tímoch, ktorí majú prístup k širokej škále centrálnych vzdelávacích programov a nást...
Zostáva vám 85% na dočítanie.