StoryEditor

Byť marketérom je čoraz zložitejšie. Potrebuje poznať trendy, AI a ešte aj nadšenie (anketa Stratégií)

22.04.2025, 12:19
Autor:
palpal
  • Profesionálov z digitálnych agentúr sme sa pýtali, ktoré zručnosti sú kľúčové pre marketérov v roku 2025.
  • Všetci sa zhodujú, že zásadná je schopnosť rýchlo nabehnúť na nové trendy a technológie, najmä AI nástroje.
  • Mnohí upozorňujú na potrebu ľudského rozmeru a zdravého rozum pre pokochopenie potrieb klienta a hľadaní riešení.
  • Nevyhnutnou ingredienciou pre úspešného marketéra je však aj drive, ambície a nadšenie pre prácu.
  • Prečítajte si aj ďalšie články z ročenky Digitálne Agentúry 2025. Nájdete ju vloženú v aprílových Stratégiách, alebo na stiahnuť v PDF v tomto článku.
image

Peter Beljak

Peter Beljak
CEO
Mediabrands

V roku 2025 budú pre marketingových profesionálov kľúčové dve vzájomne sa dopĺňajúce zručnosti. Prvou je schopnosť efektívne využívať umelú inteligenciu (AI) na analýzu dát, automatizáciu procesov, prípadne personalizáciu marketingových stratégií. Druhou, a možno ešte dôležitejšou zručnosťou je adaptívne myslenie – zručnosť, ktorú AI nedokáže plnohodnotne nahradiť. Schopnosť flexibilne reagovať na nové situácie, prepájať rôzne perspektívy, generovať originálne riešenia, prípadne efektívne komunikovať s rôznymi cieľovými skupinami. Kombinácia technologickej expertízy a adaptívneho myslenia bude rozhodujúcim faktorom úspechu v marketingu budúcnosti.

image

Jakub Gombár

Jakub Gombár
co-CEO
Invelity

Aj v roku 2025 bude pre marketingových profesionálov kľúčová schopnosť aktívne sa pýtať – či už kolegov, tímu alebo klientov, pretože práve otázky vedú k pochopeniu a lepším riešeniam a efektívnejšej spolupráci. Otvorený prístup k AI a ochota testovať nové nástroje budú nevyhnutné, pretože automatizácia a umelá inteligencia čoraz viac zefektívňujú digitálny marketing. Rovnako dôležitá je schopnosť rýchlo sa adaptovať na nové trendy a meniace sa prostredie, pretože to, čo platilo včera, už zajtra nemusí fungovať. Spolupráca v tíme bude stále rozhodujúca, pričom jasná a konštruktívna spätná väzba umožní rýchlejší progres a lepšie výsledky.

image

Marianna Mrnková

Marianna Mrnková
People & Culture Manager
GroupM

V dynamickom svete marketingu a mediálnych agentúr je kľúčové neustále sa rozvíjať a adaptovať na nové trendy. V GroupM aktívne investujeme do vzdelávania našich zamestnancov v oblasti AI a budujeme internú komunitu AI nadšencov a profesionálov. Spustili sme lokálny leadership program, ktorý sa zameriava na rozvoj leaderských zručností v oblasti manažovania tímov, komunikácie a spolupráce. Líniových manažérov podporujeme aj prostredníctvom coachingu a mentoringu.Nezabúdame ani na našich digitálnych špecialistov a kolegov v klientských tímoch, ktorí majú prístup k širokej škále centrálnych vzdelávacích programov a nást...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-01-30 12:48:57 - Feat.: 0 - Title: Ukážme mladým, že reklama je zábavná. Lídri agentúr radia, ako prilákať novú generáciu 02 - Modified: 2025-04-15 07:07:00 - Feat.: 0 - Title: Digitálne agentúry sa musia rýchlo prispôsobovať trendom, technológiám aj meniacim sa podmienkam (Anketa) 03 - Modified: 2025-04-10 14:12:16 - Feat.: 0 - Title: Nová generácia zamestnancov potrebuje hlbšie vzťahy 04 - Modified: 2025-04-04 08:22:19 - Feat.: 0 - Title: Každý "hiring" je tak trochu risk 05 - Modified: 2024-11-15 09:53:46 - Feat.: 0 - Title: Našou ambíciou je kultivovať trh práce
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
09. máj 2025 10:06