CEO
Mediabrands
V roku 2025 budú pre marketingových profesionálov kľúčové dve vzájomne sa dopĺňajúce zručnosti. Prvou je schopnosť efektívne využívať umelú inteligenciu (AI) na analýzu dát, automatizáciu procesov, prípadne personalizáciu marketingových stratégií. Druhou, a možno ešte dôležitejšou zručnosťou je adaptívne myslenie – zručnosť, ktorú AI nedokáže plnohodnotne nahradiť. Schopnosť flexibilne reagovať na nové situácie, prepájať rôzne perspektívy, generovať originálne riešenia, prípadne efektívne komunikovať s rôznymi cieľovými skupinami. Kombinácia technologickej expertízy a adaptívneho myslenia bude rozhodujúcim faktorom úspechu v marketingu budúcnosti.
Jakub Gombárco-CEO
Invelity
Aj v roku 2025 bude pre marketingových profesionálov kľúčová schopnosť aktívne sa pýtať – či už kolegov, tímu alebo klientov, pretože práve otázky vedú k pochopeniu a lepším riešeniam a efektívnejšej spolupráci. Otvorený prístup k AI a ochota testovať nové nástroje budú nevyhnutné, pretože automatizácia a umelá inteligencia čoraz viac zefektívňujú digitálny marketing.
Zostáva vám 85% na dočítanie.

