Sledujte nás na Instagrame
@magazin.strategieKampaň 365.bank štartuje dnes. Nasadená bude v online priestore, na sociálnych sieťach a v OOH. Je zameraná primárne na študentov stredných a vysokých škôl.
„Naša generácia a generácie pred nami sú zodpovedné za stav sveta, ktorý odovzdávame mladším. 365-ka je bezpapierová banka, v rámci nášho 365.labb sme zaviedli koncept zero-waste a plánujeme podporovať aj ďalšie ekologické aktivity. Uvedomujeme si však, že tí, ktorí majú reálnu šancu tento svet zmeniť, sú práve mladí ľudia,“ vysvetľuje Juraj Šnirc, head of 365.marketing.
V 365 so študentmi nechcú zaobchádzať ako s deťmi, ani im poskytovať dočasné výhody limitované vekom, školou či potvrdeniami. Preto si môžu v 365.bank otvoriť účet od 16 rokov doživotne, bez účasti rodičov a bez potvrdenia o škole. Samozrejme, v appke, bez čakaní, bez papierov, pretože rovnako ako oni sami, je ecofriendly aj ich banka.
Vizitka kampane 365.bank:Strategický Newsletter
Top správy z marketingu, médií a reklamy.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.