Pandémia nového koronavírusu zasiahla aj odvetvie PR, ktoré prišlo v minulom roku na celom svete o polovicu zákaziek. No hoci bol rok 2020 rokom prežitia, tento rok už má byť obdobím rastu a rozvoja PR.
Očakáva sa oživenie trhu a v nasledujúcich rokoch výrazný nárast. Vyplýva to z medzinárodnej správy The World PR Report 2020/2021 od International Communications Consultancy Organisation (ICCO), ktorá združuje 41 asociácií zastupujúcich PR a komunikačné agentúry v 70 krajinách.
Report hovorí aj to, že hoci rok 2020 vytvoril množstvo vecí, ktorým by sme sa radšej všetci vyhli, vytvoril aj jedno pozitívum pre PR odvetvie – ukázal jeho silu a účel. Tromi najvýraznejšími oblasťami, ktoré sa dostali do popredia, sú reputácia spoločností, ktorej riaditelia firiem venujú viac pozornosti ako kedykoľvek predtým, strategické a krízové poradenstvo a treťou prioritou sa stali sociálne médiá a správa online komunity. Medzi kľúčové problémy pandémia pridala duševné zdravie a vyhorenie. Hoci boli všetky tieto trendy viditeľné aj v predchádzajúcich rokoch, pandémia a s ňou súvisiaca kríza ich nástup prudko urýchlila.
Dobrá komunikácia prináša aj v kríze stabilitu
Pre PR brandžu na Slovensku bol rok 2020 rovnako plný zmien. O tom, ako koronakríza zmenila situáciu PR odvetvia na Slovensku, ale tiež, aké nov...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.