Štart nového mesačníka Moja chalupa bol mimoriadne úspešný. Z prvého čísla, ktoré išlo do predaja začiatkom marca, sa predalo 15 185 kusov. Vyplýva to z údajov voľného predaja distribučnej spoločnosti Mediaprint Kapa.
Stostranový magazín Moja chalupa zaznamenáva chalupársky život. Nájdete v ňom návštevu u chalupárov, rady ohľadne rekonštrukcií, domáceho majstrovania, záhrady, dobrého jedla, znovuobjavených remesiel, sezónne témy, tradície a súčasne sprievodcu krásami našej krajiny – jej zákutí, turistických a cyklistických trás, hubárskych rajov, jazier a vodných nádrží a ešte oveľa viac... Je určený pre chalupárov aj pre „nechalupárov“. Skrátka pre všetkých, ktorí milujú prírodu a túžia po jednoduchšom živote mimo ruchu miest.
„Som veľmi rada, že sa nový časopis teší takejto podpore čitateľov. Sú to výborné čísla, ktoré sme v takomto náročnom období ani nečakali. Prejavená dôvera čitateľov je pre nás hnacím motorom a súčasne zodpovednosťou, aby sme aj naďalej prinášali kvalitný obsah, ktorý ocenia a Moja chalupa sa tak stane ich verným spoločníkom a sprievodcom chalupárskym životom a nebude chýbať v nijakej chalupe či domácnosti,“ komentovala úspech prvého čísla šéfredaktorka Katarína Jesenská.
„Prinášať nové printové tituly v súčasnej digitálnej dobe je vždy problematické. Tešíme sa však z úspešného uvedenia časopisu na trh. Je to dôkaz, že so zameraním magazínu sme sa nemýlili,“ povedal Ivan Netík, riaditeľ marketingu a PR vydavateľstva Mafra Slovakia. Druhé číslo magazínu Moja chalupa si predplatilo už viac ako 600 zákazníkov. Uvedenie nového magazínu na trh sprevádza outdoorová kampaň, ako aj televízny spot, o ktoré sa postarala agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICIS.