StoryEditor

Rivalita západ vs. východ prenikla aj do novembrových kampaní. Kto je za tým?

Päť kampaní s vysokým CTR v sieti Strossle na Slovensku za november 2019.

Žijeme v dobe uponáhľanej. Vďaka moderným technológiám vytvárame toľko obsahu, že ľudia ho nie sú schopní všetok skonzumovať. Ich pozornosť sa čoraz viac skracuje, chcú ochutnať z každého rožku trošku. Médiá sa naučili tvoriť obsah tak, že používatelia sú schopní z titulného obrázku a nadpisu vyčítať pointu článku.

V tomto informačnom prúde sa marketéri učia tvoriť obsah - ako písať, aby ľudia klikali, čítali a nakupovali. Content marketingoví špecialisti vedia, že schopnosť písať kvalitné nadpisy a vyberať ku nim ľúbivé obrázky je dôležitým prvkom úspešnej kampane. 

Čím vyššie CTR headlinu s obrázkom, tým viac ľudí si prečíta krvopotne napísaný text či video a tým vyššia šanca, že ho aj budú ďalej zdielať. Bonusom je, že klikateľnejší obsah znižuje cenu za klik v PPC sietiach. 

Pre inšpiráciu preto uverejňujeme päť kampaní s vysokým CTR v sieti Strossle na Slovensku za november 2019. Pri každej je vidieť o koľko percent lepšie čísla dosiahla v porovnaní s priemerom v sieti a aká firma ju vytvorila. Z každej kampane uverejňujeme maximálne jednu kreatívu.

Výber sme robili z tradičných segmentov, ako ukážku toho, že aj známe značky vedia tvoriť  funkčné a klikané kreatívy a pritom to nie je click-bait a nevyvolávajú senzácie. Prikladáme tiež prekliky na články samotné, aby ste mohli posúdiť, ako sa copywriterom podarilo titulkom vystihnúť obsah.

  1. Neuveríte: Takto si východniarky robia srandu z bratislavských kaviarní. Prejde im to?
  2. Ako zistíte, že máte šedý zákal? 
  3. Montovaný dom za najlepšiu cenu na trhu
  4. Najlepšia cena nových 4-izbákov v Bratislave? Pozrite kde
  5. Nový dress code na scéne: Vyskúšajte Business Urban Style

Strossle

01 - Modified: 2019-09-02 06:43:13 - Feat.: 0 - Title: V augustových kampaniach najviac zaujal tip ako sa stať milionárom. Poznáte ho? 02 - Modified: 2020-10-25 17:16:49 - Feat.: 0 - Title: Ako vám v tvrdej konkurencii pomôže uspieť super obsah? (Prípadová štúdia Nissan) 03 - Modified: 2019-10-11 08:58:55 - Feat.: 0 - Title: Predvolebný súboj sa rozbieha! Odzrkadlilo sa to aj v septembrových kampaniach 04 - Modified: 2019-10-28 08:44:46 - Feat.: 0 - Title: Ako vyriešiť problémy s bývaním? S októbrovými kampaňami sa dozviete ako na to
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. november 2024 01:16