StoryEditor

Na čo je komu dobrý usmažený pašternák?

Jedna zo superfunkčných vecí v reklame je, keď dokáže firma reagovať na aktuálne dianie. Keď sa slávna a zatracovaná cícerová nátierka zmietala v spleti medializovaných klamstiev a jej dobré meno pranieroval nejeden štátny úradník zastala sa jej v kampani okrem jej cieľovky aj noša spoločností ako O2, či Foxford. Reagovali na krivdu a pomohli tak firme Alfa Bio.

FB O2

Takisto našu Výzvu k ľudskosti verejne podporili rozhľadení marketéri zančiek O2, Martinus, či Curaprox. To bolo skvelé využitie aktuálnej témy na komunikáciu hodnôt spoločností. Bolo to obojstranne prospešné – pomohli dobrej veci a zároveň podporili imidž a podčiarkli hodnoty svojich značiek.

FB Curaprox

No a čo robia hentí s tou nezapamätateľnou značkou čipsov?

FB profil Asaprint

Reagujú na naozaj veľmi vážnu kauzu, ktorá hýbe spoločnosťou, to je OK. Ale je aký názor, stanovisko k nej? Aké svoje hodnoty takto komunikujú? Aký imidž si vytvárajú? Komu tým pomáhajú? Nie je to len jednostranné vyvezenie sa na kauze so žiadnou pridanou hodnotou?

Mnohí isto ocenia humor v slovnej hračke, áno, a ak toto tej firme stačí tak v poriadku. Veď nemusí ísť každý človek do hĺbky, už miliardy ľudí prežili svoje životy na tejto planéte len tak plytko, povrchne a aj väčšina značiek v komunikácii rieši len seba a nerieši nič hodnotnejšie. Ak toto ľuďom u zadávateľov a v reklamkách stačí tak potom dobre, je to ich vec. Ale uvedomme si aj to, že aký imidž tejto brandži takto vytvárame.

01 - Modified: 2025-11-07 16:50:58 - Feat.: - Title: Kamil Charvát: Insight môže byť hocičo. Musí to chytiť, získať si pozornosť, vyvolať emóciu 02 - Modified: 2025-11-05 15:56:57 - Feat.: - Title: JANDL zostáva na čele najvýkonnejších reklamných agentúr, ďalšie poradie sa výrazne zmenilo 03 - Modified: 2025-04-25 08:27:25 - Feat.: - Title: KRAS x AMA špeciál: V slovenských agentúrach vládne silná firemná kultúra. Zamestnanci sa cítia cenení a vypočutí 04 - Modified: 2025-03-13 13:10:21 - Feat.: - Title: Hrdí a preťažení. Hovoria o sebe v prieskume ľudia z komunikačného priemyslu 05 - Modified: 2024-12-13 08:26:37 - Feat.: - Title: Veľký úspech Respect APP a Úsmev ako dar. Z Effie Europe si odnášajú bronz
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 17:12