StoryEditor

Na čo je komu dobrý usmažený pašternák?

Jedna zo superfunkčných vecí v reklame je, keď dokáže firma reagovať na aktuálne dianie. Keď sa slávna a zatracovaná cícerová nátierka zmietala v spleti medializovaných klamstiev a jej dobré meno pranieroval nejeden štátny úradník zastala sa jej v kampani okrem jej cieľovky aj noša spoločností ako O2, či Foxford. Reagovali na krivdu a pomohli tak firme Alfa Bio.

FB O2

Takisto našu Výzvu k ľudskosti verejne podporili rozhľadení marketéri zančiek O2, Martinus, či Curaprox. To bolo skvelé využitie aktuálnej témy na komunikáciu hodnôt spoločností. Bolo to obojstranne prospešné – pomohli dobrej veci a zároveň podporili imidž a podčiarkli hodnoty svojich značiek.

FB Curaprox

No a čo robia hentí s tou nezapamätateľnou značkou čipsov?

FB profil Asaprint

Reagujú na naozaj veľmi vážnu kauzu, ktorá hýbe spoločnosťou, to je OK. Ale je aký názor, stanovisko k nej? Aké svoje hodnoty takto komunikujú? Aký imidž si vytvárajú? Komu tým pomáhajú? Nie je to len jednostranné vyvezenie sa na kauze so žiadnou pridanou hodnotou?

Mnohí isto ocenia humor v slovnej hračke, áno, a ak toto tej firme stačí tak v poriadku. Veď nemusí ísť každý človek do hĺbky, už miliardy ľudí prežili svoje životy na tejto planéte len tak plytko, povrchne a aj väčšina značiek v komunikácii rieši len seba a nerieši nič hodnotnejšie. Ak toto ľuďom u zadávateľov a v reklamkách stačí tak potom dobre, je to ich vec. Ale uvedomme si aj to, že aký imidž tejto brandži takto vytvárame.

01 - Modified: 2024-09-11 11:11:15 - Feat.: - Title: Fungujú vzťahy na diaľku? Niekedy môžu byť dokonca aj jedinou správnou voľbou 02 - Modified: 2024-09-10 06:37:16 - Feat.: - Title: Alexander Smik: Reklama musí riešiť problém klienta, scamy pre súťaže už nefungujú 03 - Modified: 2024-03-11 08:25:25 - Feat.: - Title: Ak ide o násilie, nemôžeme mlčať 04 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr 05 - Modified: 2024-01-23 08:35:34 - Feat.: - Title: Spojenie portálu Dovolenka.sme.sk a Respect APP prináša kampaň ideálnej dovolenky
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. november 2024 20:11