StoryEditor

Case study: Uvedenie filmu Free Guy v slovenskom podaní

Úlohou mini kampane bolo zvýšiť návštevnosť filmu Free Guy a tiež povedomie o kinosálach 4DX a SUPERSCREEN v Cinema City Aupark.

Cinema City Slovensko je súčasťou skupiny Cineworld PLC, ktorá je jedným z popredných kino skupín v Európe. Na Slovensku je prevádzkovateľom troch multikín v Bratislave. Najlepší filmový zážitok s využitím technológií SUPERSCREEN a 4DX ponúka Cinema City Aupark, práve o zvýšenie povedomia týchto kinosál nám išlo.

Dvanásteho augusta prišla do kín akčná komédia Free Guy, v ktorej Ryan Reynolds stvárňuje bankového úradníka vo Free City Bank menom Guy. Spolu s najlepším kamarátom Buddym (Lil Rel Howery) má obrovskú chuť do života, no všetko sa náhle zmení, keď si uvedomí, že je vedľajšou postavou v otvorenej svetovej videohre plnej násilia s názvom Free City.

Riešenie

Klientovi sme navrhli viacero aktivít, jednou z nich bola aj spolupráca s youtuberom Expl0ited, a bola to trefa do čierneho.

V rámci tejto kampane sa stal Peter Altof aka Expl0ited Free Guyom a vyzval svojich followerov, aby rozhodovali o jeho dennom programe, a teda čo mu navrhli, nemohol odmietnuť. Daroval tenisky, followeri ho poslali na bungee jumping, sestra ho „zneužila“ na privezenie obedu, stretával sa so svojimi fanúšikmi a s jedným z nich strávil zvyšok dňa (vtedy ani sám Peťo netušil, že chalanovi splnil dávnejší sen). Napokon deň zakončil aj s inými fanúšikmi na premietaní filmu Free Guy v 4DX.

Divino

Výsledok

„Promo filmu Free Guy v podaní Expl0iteda malo veľmi pozitívne ohlasy. Skoro rok boli naše multiplexy zatvorené, a preto sa tešíme, že sa táto spolupráca podpísala aj na návštevnosti tohto filmu v našich kinách,“ hovorí Ľuboslava Kovačíková zo spoločnosti Cinema City Slovensko.

Výsledkom bola nielen pozitívna spätná väzba od ľudí na spracovanie, ale každou Expl0itedovou storkou sme zasiahli cca 80k ľudí. Reach postu bol cca 153k a z toho 18 percent nesledovalo jeho účet. Okrem toho návštevníci spomenuli, že idú do kina práve na jeho odporúčanie.

01 - Modified: 2021-07-16 10:23:41 - Feat.: 0 - Title: Case study: Viac zákazníkov vďaka odporúčaniam v médiách 02 - Modified: 2021-05-27 14:42:27 - Feat.: 0 - Title: Case study: Ortodoncia Klostermann má v kampani svetovo známy meme charakter Bad Luck Brian 03 - Modified: 2021-03-19 08:39:09 - Feat.: 0 - Title: Case study: Kde nájsť nových zákazníkov pre váš e-shop? 04 - Modified: 2020-12-28 10:03:15 - Feat.: 0 - Title: Case study: Ako si agentúra Promiseo poradila s výzvou virtuálneho Dňa otvorených dverí
01 - Modified: 2023-05-24 09:32:23 - Feat.: - Title: Rádio VIVA víta veľkú posilu. Rannú šou posilní známy influencer 02 - Modified: 2021-05-28 14:00:52 - Feat.: - Title: Svet filmových dobrodružstiev je späť. Multiplexy Cinema City otvorili brány 03 - Modified: 2020-12-03 13:43:06 - Feat.: - Title: Spoločnosť Dr. Oetker reaguje na nové potravinové trendy 04 - Modified: 2020-07-14 11:37:46 - Feat.: - Title: Novou ambasádorkou značky Dr. Oetker je Adriana Poláková 05 - Modified: 2018-09-07 22:17:35 - Feat.: - Title: Facebook je mŕtvy, hovorí známy youtuber Expl0ited a priznáva, na čom najviac zarába
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 13:09