Cinema City Slovensko je súčasťou skupiny Cineworld PLC, ktorá je jedným z popredných kino skupín v Európe. Na Slovensku je prevádzkovateľom troch multikín v Bratislave. Najlepší filmový zážitok s využitím technológií SUPERSCREEN a 4DX ponúka Cinema City Aupark, práve o zvýšenie povedomia týchto kinosál nám išlo.
Dvanásteho augusta prišla do kín akčná komédia Free Guy, v ktorej Ryan Reynolds stvárňuje bankového úradníka vo Free City Bank menom Guy. Spolu s najlepším kamarátom Buddym (Lil Rel Howery) má obrovskú chuť do života, no všetko sa náhle zmení, keď si uvedomí, že je vedľajšou postavou v otvorenej svetovej videohre plnej násilia s názvom Free City.
Riešenie
Klientovi sme navrhli viacero aktivít, jednou z nich bola aj spolupráca s youtuberom Expl0ited, a bola to trefa do čierneho.
V rámci tejto kampane sa stal Peter Altof aka Expl0ited Free Guyom a vyzval svojich followerov, aby rozhodovali o jeho dennom programe, a teda čo mu navrhli, nemohol odmietnuť. Daroval tenisky, followeri ho poslali na bungee jumping, sestra ho „zneužila“ na privezenie obedu, stretával sa so svojimi fanúšikmi a s jedným z nich strávil zvyšok dňa (vtedy ani sám Peťo netušil, že chalanovi splnil dávnejší sen). Napokon deň zakončil aj s inými fanúšikmi na premietaní filmu Free Guy v 4DX.
Výsledok
„Promo filmu Free Guy v podaní Expl0iteda malo veľmi pozitívne ohlasy. Skoro rok boli naše multiplexy zatvorené, a preto sa tešíme, že sa táto spolupráca podpísala aj na návštevnosti tohto filmu v našich kinách,“ hovorí Ľuboslava Kovačíková zo spoločnosti Cinema City Slovensko.
Výsledkom bola nielen pozitívna spätná väzba od ľudí na spracovanie, ale každou Expl0itedovou storkou sme zasiahli cca 80k ľudí. Reach postu bol cca 153k a z toho 18 percent nesledovalo jeho účet. Okrem toho návštevníci spomenuli, že idú do kina práve na jeho odporúčanie.