Obidvaja ste mali v Cannes premiéru. Ako na vás festival a celá atmosféra okolo neho zapôsobili?
Kamil: Svojho času som bol tvárou kampane na Young Lions a hovoril som, aby mladí išli do súťaže, lebo ja som sa tam ako senior už nestihol dostať. A tento rok som si mohol Cannes prvýkrát vyskúšať. Všetko bolo pre mňa nové. Trošku som sa tam cítil ako na Pohode. Je to veľký, rozľahlý festival, je na ňom veľmi veľa vecí, ktoré chcete vidieť. Občas sa mi stalo, že som viac putoval medzi stagemi. Často som bol jemne stratený (smiech). Bolo to veľké, bolo to „overwhelming“.
Silvia: Celé Cannes je veľké prekvapenie. Bol to pre mňa prvý väčší výjazd po materskej dovolenke, aj preto som od neho nemala veľké očakávania. Riešim celú Young Lions výpravu, mali sme opäť slovenský dom so 17 ľuďmi. Som rada, že to všetko dobre dopadlo. Je skvelé inšpirovať, my sme cez Ad Awards Association reprezentanti canneského festivalu pre Slovensko, takže som rada, že som všetko videla. Je zaujímavé vidieť aj tie večerné ceremónie. My sa na Zlatom klinci hráme na Cannes, takže aj toto bolo z hľadiska produkcie mimoriadne inšpiratívne.
Ktoré prezentácie boli pre vás najzaujímavejšie, ako ste si ich vyberali?
Silvia: Už pred festivalom sme sa s Young Lions veľa bavili o tom, ako sa orientovať. Naše tipy pre nich boli, aby sa nenechali zlákať iba veľkými menami a hviezdami, bolo ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.

