V kmeňovej porote Young Lions som bol prvkrát. Dostali sme naozaj veľa prác, a preto bolo naše porotcovanie skutočne výživné, ale aj vyčerpávajúce. Porota bola vybratá veľmi precízne a mali sme vecné a profesionálne debaty. Tento rok boli silné najmä dve kategórie - Media a Digital. Dovolím si povedať, že v oboch vyhrali práce svetovej úrovne.
Nie, reklama rozhodne nie je mŕtva. Na Slovensku máme skutočne obrovské množstvo talentu, o ktoré sa treba dobre starať, aby neušlo do inej brandže. Samozrejme, nie je všetko iba ružové. V kaegórii Print sme dostali najviac prác, ale urobili sme aj najväčšie sito. Často kvôli tomu, že súťažiaci nie celkom splnili brief a nechali sa uniesť iným smerom. Je to škoda, pretože brief je základ.
Na budúci rok by som bol rád, keby sa prihlásilo viac súťažiacich do kategórie Marketers. Tento a minulý rok sme dostali iba po tri práce. Podľa mňa táto kategória je najväčšou šancou získať ticket do Cannes.
Ďakujem ADC a KRASU, že som mohol byť súčasťou skvelej partie a nabrať ďalšie skúsenosti do budúcnosti.