Mato Kralik, applepie
StoryEditor

Young Lions 2023: Nie, reklama rozhodne nie je mŕtva

24.04.2023, 19:56
Autor:
redred

Hovorí Creative Director applepie Matej Králik. 

V kmeňovej porote Young Lions som bol prvkrát. Dostali sme naozaj veľa prác, a preto bolo naše porotcovanie skutočne výživné, ale aj vyčerpávajúce. Porota bola vybratá veľmi precízne a mali sme vecné a profesionálne debaty. Tento rok boli silné najmä dve kategórie - Media a Digital. Dovolím si povedať, že v oboch vyhrali práce svetovej úrovne.

Nie, reklama rozhodne nie je mŕtva. Na Slovensku máme skutočne obrovské množstvo talentu, o ktoré sa treba dobre starať, aby neušlo do inej brandže. Samozrejme, nie je všetko iba ružové. V kaegórii Print sme dostali najviac prác, ale urobili sme aj najväčšie sito. Často kvôli tomu, že súťažiaci nie celkom splnili brief a nechali sa uniesť iným smerom. Je to škoda, pretože brief je základ.

Na budúci rok by som bol rád, keby sa prihlásilo viac súťažiacich do kategórie Marketers. Tento a minulý rok sme dostali iba po tri práce. Podľa mňa táto kategória je najväčšou šancou získať ticket do Cannes.

Ďakujem ADC a KRASU, že som mohol byť súčasťou skvelej partie a nabrať ďalšie skúsenosti do budúcnosti.

01 - Modified: 2023-08-01 09:13:46 - Feat.: - Title: Ani brand, ani performance. Jedno bez druhého jednoducho nefunguje, hovorí Alexander Smik 02 - Modified: 2023-07-18 16:08:12 - Feat.: - Title: Na Young Lions som videl peak brandže, tvrdí Róbert Slimák 03 - Modified: 2023-07-18 15:05:23 - Feat.: - Title: Hranice marketingu sa prekračujú každou novou kampaňou, hovorí Tomáš Ščipák 04 - Modified: 2023-07-17 14:40:34 - Feat.: - Title: Daniel Vachuna: Young Lions je jedna veľká reklamná párty roka 05 - Modified: 2023-07-17 09:29:14 - Feat.: - Title: Young Lions treba jednoducho zažiť, hovorí Michal Roháček
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. október 2024 17:06