Moja druhá a zároveň predposledná účasť na Young lions Slovensko ma nečakane katapultovala až na svetové finále. S Robom Slimákom z agentúry Leopard Production sme už roky zohraná dvojka a podarilo sa nám to zúročiť aj pri našom filme.
Cannes Lions je produkčne aj inšpiratívne krásny event kde je vidno, ako môžu veci fungovať na svetovej úrovni. Či už zóny, ktoré boli vyšperkované do posledných detailov, plné interaktívnych prvkov a samozrejme cateringu.
Kedže naša kategória je špecifická dvojdňovým súťažným časom, veľa prednášok sme museli zmeškať, ale za to sme na požičanom skútri pri hľadaní lokácií objavil snáď všetky zákutia Cannes.
V našej súťažnej kategórií bol zadávateľ Rocket Learning, ktorý sa v Indii snaží pozdvihnúť úroveň predškolského vzdelania pomocou WhatsApp skupín. Zadanie bolo náročné hlavne z produkčnej stránky, kde sme už nemali po ruke hercov a kapacity ktoré nám ponúkala Bratislava.
Bol to však správny challenge ktorý sme potrebovali. Po dlhom oslovovaní náhodných ludi na ulici sa nám podarilo nájsť matku z dieťaťom, ktoré boli ochotné nám zapózovať. Umiestniť sa nám síce už na svetovom kole nepodarilo, avšak skúsenosti a nové otvorené obzory sú dostatočnou odmenou.
Cannes Lions bol plný inšpiratívnych ludi, či už z okruhu výhercov, s ktorými sme tvorili výbornú partiu, ale aj motivujúcich speakrov, ktorí dokázali, že hranice marketingu sa prekračujú každou novou kampaňou.