Bola to krásna príležitosť vidieť peak brandže. Aký je ten vrchol, čo sú tie ozajstné benchmarky a skutočná reklama hýbajúca svetom. Bolo ohromujúce to sledovať, ale zároveň to malo taký ten príjemný kontrast ľudskosti, že niečo tak na prvú nedotknuteľné tvoria rovnakí “obyčajní” ľudia.
Ak mám vypichnúť len jedno, čo moji spolusúťažiaci už nevypichli v predošlých článkoch, tak by to boli partnerské zóny na festivale. V Leopard Production sa každé leto zaoberáme dizajnom a realizáciou zón na festivaloch, preto bolo inšpiratívne vidieť nové riešenia stavieb, ako v zahraničí používajú obyčajné konštrukcie nevšedným spôsobom či úplne novátorské atypické riešenia.
Určite odporúčam každému nadšencovi, umelcovi, kreatívcovi zapojiť sa do súťaže budúci rok a vyskúšať svoje šance. Ja budem to svoje štastie naďalej skúšať tiež.