Zo všetkých súťažiacich sme s Lisou mali najlepšiu kategóriu (Print), čo sa týka času, pretože sme nemali žiadnu prezentáciu. Kým sa tak niektorí pripravovali na prezentáciu, my sme mohli chodiť na prednášky. Napriek tomu sme mnohé nestihli, pretože kým jedna skončila, druhá už začínala a veľa z nich sa prekrývalo.
Najnižšie poschodie bolo moje obľúbené, pretože tam boli vystavené najlepšie práce a aj počítače, na ktorých sme si mohli prejsť všetky case studies. Zároveň tam bol stage, kde sme si chodili vypočuť insighty od poroty, prečo ocenili danú prácu a na čo sa pri hodnotení zameriavali.
Zároveň vám tento váš strom vie zarábať nejaké financie. Brief sme dostali hodinu predtým osobným stretnutím s majiteľom, aby sme si pripravili prípadné otázky. Už vtedy sme mali super nápad, ktorého sme sa držali až do druhej hodiny nasledujúceho dňa. Mali sme asi tri hodiny do deadlinu, keď sme dostali úplne nový nápad, a tak to celé zmenili.
Samozrejme sme sa okrem prednášok a stánkov zúčastnili aj odovzdávania cien, ktoré sa konalo každý večer. Bolo úžasné vidieť, čo ľudia dokážu vymyslieť. Všetky práce mali svoj význam a nejakým spôsobom ovplyvnili časť spoločnosti.
Cannes Lions je centrum kreativity, inšpirácie, nových možností a nadväzovania dôležitých kontaktov. Každý, ktoré sa chce v kariére nejakým spôsobom posunúť by sa ho mal zúčastniť. Bola som tam raz a nestačilo mi. Nad toto všetko som sa mohla spoznať s ďalšími spolu-súťažiacimi zo Slovenska, ktorí vytvárali perfektnú atmosféru počas celého festivalu a navzájom sme sa podporovali.
Chcem sa poďakovať všetkým, čo organizujú Young Lions na Slovensku, Zlatému Bažantu za sponzoring našej cesty, Lise za spoluprácu a ľuďom z TRIADu za podporu.