Andrea Vargová súťažila v kategórii Print, kde získala cenný shortlist.
StoryEditor

Očakávania z Cannes Lions boli veľké a aj tak sa ich podarilo predčiť, hovorí Andrea Vargová

26.06.2023, 12:55
Autor:
redred

Graphic Designer agentúry TRIAD súťažila v kategórii Print Young Lions. Získala cenný shortlist a tu sú jej postrehy.

Zo všetkých súťažiacich sme s Lisou mali najlepšiu kategóriu (Print), čo sa týka času, pretože sme nemali žiadnu prezentáciu. Kým sa tak niektorí pripravovali na prezentáciu, my sme mohli chodiť na prednášky. Napriek tomu sme mnohé nestihli, pretože kým jedna skončila, druhá už začínala a veľa z nich sa prekrývalo.

image

Andrea Vargová, grafická dizajnérka TRIAD

Okrem neprestajných prednášok mali rôzne spoločnosti svoje vlastné stánky. V Mete sme si vyskúšali VR okuliare, v TikTok stánku ste mohli dostať mini mikrofón, na Pinterest pláži vám spravili vlasy či dokonca reálne tetovanie.

Najnižšie poschodie bolo moje obľúbené, pretože tam boli vystavené najlepšie práce a aj počítače, na ktorých sme si mohli prejsť všetky case studies. Zároveň tam bol stage, kde sme si chodili vypočuť insighty od poroty, prečo ocenili danú prácu a na čo sa pri hodnotení zameriavali.

Čo sa týka samotnej súťaže Young Lions dúfala som v zadanie, ktoré bude nejak súvisieť so zvieratami alebo niečím enviromentálnym, a to sa mi splnilo. Brief bol veľmi jednoduchý: vytvoriť “catchy” vizuál pre spoločnosť EcoTree, cez ktorú si viete kúpiť strom a oni sa o neho postarajú.

image

Slovenskí Young Lions v Cannes.

Zároveň vám tento váš strom vie zarábať nejaké financie. Brief sme dostali hodinu predtým osobným stretnutím s majiteľom, aby sme si pripravili prípadné otázky. Už vtedy sme mali super nápad, ktorého sme sa držali až do druhej hodiny nasledujúceho dňa. Mali sme asi tri  hodiny do deadlinu, keď sme dostali úplne nový nápad, a tak to celé zmenili.

image

Print

Samozrejme sme sa okrem prednášok a stánkov zúčastnili aj odovzdávania cien, ktoré sa konalo každý večer. Bolo úžasné vidieť, čo ľudia dokážu vymyslieť. Všetky práce mali svoj význam a nejakým spôsobom ovplyvnili časť spoločnosti.

Cannes Lions je centrum kreativity, inšpirácie, nových možností a nadväzovania dôležitých kontaktov. Každý, ktoré sa chce v kariére nejakým spôsobom posunúť by sa ho mal zúčastniť. Bola som tam raz a nestačilo mi. Nad toto všetko som sa mohla spoznať s ďalšími spolu-súťažiacimi zo Slovenska, ktorí vytvárali perfektnú atmosféru počas celého festivalu a navzájom sme sa podporovali.

Chcem sa poďakovať všetkým, čo organizujú Young Lions na Slovensku, Zlatému Bažantu za sponzoring našej cesty, Lise za spoluprácu a ľuďom z TRIADu za podporu. 

01 - Modified: 2023-06-24 11:26:30 - Feat.: 0 - Title: Cannes Lions: Naši mladí levíci majú shortlist za Print, gratulujeme! 02 - Modified: 2023-06-26 05:50:39 - Feat.: 0 - Title: Young Lions od Lenky Švančárkovej: Naše kreatívne hlavy sa ani na chvíľu nevypli
01 - Modified: 2023-08-07 09:01:46 - Feat.: - Title: Sunday ADucation #8: V júli to bolo s marketingom značiek ružové 02 - Modified: 2023-08-01 09:13:46 - Feat.: - Title: Ani brand, ani performance. Jedno bez druhého jednoducho nefunguje, hovorí Alexander Smik 03 - Modified: 2023-07-18 16:08:12 - Feat.: - Title: Na Young Lions som videl peak brandže, tvrdí Róbert Slimák 04 - Modified: 2023-07-18 15:05:23 - Feat.: - Title: Hranice marketingu sa prekračujú každou novou kampaňou, hovorí Tomáš Ščipák 05 - Modified: 2023-07-17 14:40:34 - Feat.: - Title: Daniel Vachuna: Young Lions je jedna veľká reklamná párty roka
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 11:57