Tereza Molnár
Brand & CX Director
365.bank
Dôležitosť brand purpose, respektíve zmysel značky ako takej či nasledovanie jej hodnôt vo všetkých jej aktivitách je pre nás tvorcov značiek absolútnou samozrejmosťou. Myslím, že diskurz o nevyhnutnosti brand purpose je už nejaký ten čas vyriešený v jeho prospech. Otvorená otázka je skôr, aký by mal byť ten správny zmysel či esencia značky. A v tejto oblasti vedia byť diskusie veľmi vášnivé. Má spĺňať nejaké kritériá? Aké morálne imperatívy má napĺňať?
Tu si musíme dávať pozor, aby sme neskĺzli k diktátu brand purpose. Aby sme príliš neuverili, že existuje len jeden správny – ten náš. Aby sme do sveta neprojektovali naše predstavy. Dogmatizmus škodí. Nie všetky značky musia mať len tie najvyššie a najušľachtilejšie ambície. Každá má právo nájsť si ten svoj, hoci možno lokálny a nie najvznešenejší cieľ. Ale taký, na ktorý má kapacity. Je to férové a lepšie ako pokrytectvo. Mohli by sme si skepticky povedať, že veď aká krajina/kultúra, taký...
Zostáva vám 85% na dočítanie.