Na pár kilometroch štvorcových naraz stretnete všetky obľúbené značky, skvelých, inšpiratívnych speakrov, tie najviac smart kampane, ktoré vás chytia za srdiečko alebo vás rozosmejú. A ak máte šťastie, stretnete aj na prvý pohľad nenápadných svetových kreatívcov so soškou Grand Prix leva, len tak pri pivku.
Súťažná časť festivalu nám síce pocitovo spojila dva dni dokopy, ale veľmi sme vymýšľanie to s Paťkou užili. V pondelok o 15:00 sme dostali písomnú formu briefu, ktorý sme si prečítali a počas cesty na osobné zadávanie o 16:00 sme vymysleli nápad, s ktorým sme nakoniec aj pracovali. Zadaním v PR kategórii bolo vytvoriť tlak na starostov veľkých miest, aby vznikalo viac plôch pre opeľovače. My sme sa na to pozreli z opačnej strany, a spravili sme advokátov včiel z ľudí, ktorí majú najviac dôvodov neznášať peľ - z alergikov.
Kampaň sme nazvali “Sneeze for bees”, dostali sme pochvalu od poroty aj vzácny feedback od nášho obľúbeného porotcu. Bol to môj posledný ročník v súťaži, preto som sa chcela vyhnúť akémukoľvek stresu a sústrediť sa na peknú časť súťaže. Až na záverečný adrenalín, keď sme uploadli prácu dve minúty pred deadlinom, sa nám to aj podarilo.
Okrem tohto sme strávili veľa času rozprávaním sa so skvelými ľuďmi z iných agentúr aj z iných krajín a celkovo to hodnotím ako veľmi intenzívny, inšpiratívny a nezabudnuteľný týždeň. Ďakujem Krasu, sponzorom za to že sme mohli vycestovať, aj našej srdiečkovej agentúre Istropolitana Ogilvy za podporu a držanie palcov.
Partnermi súťaže Young Lions Slovakia 2025 sú:
- Asociácia mediálnych agentúr (AMA)
- Slovenská sporiteľňa
- Telekom
- TV JOJ
- 365.bank
- Tesco
- Shutterstock
Organizátorom súťaže je spoločnosť Ad Awards Association, ktorá je zároveň oficiálnym reprezentantom reklamného festivalu Cannes Lions International Festival of Creativity na Slovensku. Odbornými garantmi súťaže sú Klub reklamných agentúr Slovenska (KRAS), Art Director ́s Club Slovakia (ADC) a MAFRA Slovakia, vydavateľ magazínu Stratégie.