StoryEditorFilm - televízna reklama: Víťaz hodnotenia je milý a v závere pekne vypointovaný
Kategória Film - televízna reklama patrila už tradične medzi najsilnejšie z celého hodnotenia.
V marci 2023 si najviac bodov uchmatol spot Róberta Slováka pre Lidl. Slušnú porciu bodov a miestenku vo finále získala aj agentúra Wiktor Leo Burnett.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 92% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-04-13 14:10:31 - Feat.: - Title: Audio: Najvyššie body získal Lidl a Róbert Slovák
02 - Modified: 2023-05-10 09:42:44 - Feat.: - Title: OOH: Vyhrala jednoduchosť a elegancia. Do finále idú všetky tri prihlásené práce
03 - Modified: 2023-03-16 15:03:35 - Feat.: - Title: Otvorenosť, efektivita a rýchlosť: Tieto témy dominujú internej komunikácii (anketa)
04 - Modified: 2022-10-07 14:37:06 - Feat.: - Title: Sociálnymi sieťami sa širi Centova diéta. Ide o aktivitu Lidl
05 - Modified: 2022-10-03 14:23:38 - Feat.: - Title: Týchto päť miest získalo prvé čistinky