StoryEditor

Film - televízna reklama: Víťaz hodnotenia je milý a v závere pekne vypointovaný

13.04.2023, 12:52
Autor:
redred

Kategória Film - televízna reklama patrila už tradične medzi najsilnejšie z celého hodnotenia.

V marci 2023 si najviac bodov uchmatol spot Róberta Slováka pre Lidl. Slušnú porciu bodov a miestenku vo finále získala aj agentúra Wiktor Leo Burnett. 

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 92% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-12-12 10:31:27 - Feat.: - Title: Róbert Slovák: Kreatívna employer brandingová kampaň sa nevidí tak často 02 - Modified: 2023-11-21 09:59:34 - Feat.: - Title: Zelené kampane musia byť úprimné, inak spotrebitelia pretvárku odhalia 03 - Modified: 2023-11-06 16:25:46 - Feat.: - Title: Prvá medzinárodná vianočná kampaň Lidla s medvedíkom čistotným v hlavnej úlohe 04 - Modified: 2023-11-02 10:46:09 - Feat.: - Title: Brand purpose funguje, ak sa značky na nič nehrajú a inšpirujú ľudí 05 - Modified: 2023-09-07 08:55:12 - Feat.: - Title: Lidl prináša Slovensku viac ako 1,6 miliardy eur ročne
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 16:12