Backstage z Hodnotenia píše tentokrát freelancerka Lenka Bónová
Tento mesiac porotcovia nedorazili domov s kopou zážitkov, ktoré by museli ihneď niekomu vyrozprávať. Nič nás zásadne neohromilo, ale ani nás nič nepobúrilo a pri hodnotení sme sa len málo odkláňali od trochu slabšieho priemeru. Novinkou bola zmena v opisoch jednotlivých bodov.
Nezmenili sa zásadne, ale odstránili sa z nich zavádzajúce pomenovania, ktoré niekedy prinášali viac zmätku ako jasnosti.
Prác v tomto mesiaci nebolo veľa, ale niektoré medzi ostatnými vytŕčali. Výbavu auta pre arogantných šoférov v práci Arogance od MUW Saatchi and Saatchi pre ČSOB Poisťovňu sme ocenili ako najlepšie hodnotenú prácu mesiaca.
Možno to nie je čosi nevídané, ale rozhodne pobaví, zaujme a dostane svoje posolstvo k ľuďom. MUW malo v tomto kole viac remeselne pekných prác.
Medzi ne patrí aj Rešpekt darcom pre Telekom. Diskutovali sme aj o Gen Z slovníku v práci Sheesh benger od oh my DOT pre Slovnaft. Pekná práca, ktorej mali niektorí porotcovia nechodiaci na TikTok problém porozumieť, čo sa vnímalo pozitívne, a práca sa umiestnila medzi lepšie hodnotenými prácami mesiaca. A kampaň DNA ERA od Socialists nás zase potešila krátkym, jasným a dotiahnutým headlinom.