Backstage z júnového Hodnotenia reklamy v Stratégiách napísal aj marketingový riaditeľ Wolt SK Adam Lazár.
Tu sú jeho postrehy:
Aj keď sme v júnovom kole nenašli nič, čo by nás úplne vytrhlo zo stoličky, bola to super „nováčikovská“ skúsenosť a niekoľko kreatív vyvolalo zaujímavé diskusie. Neviem, či je to blížiacim sa letom a dovolenkami, ale hodnotili sme len niečo vyše 30 prác a takmer polovicu z nich prihlásili agentúry MullenLoweGGK a MUW Saatchi & Saatchi.
Práve MUW pri hodnoteniach dominovali a stali sa agentúrou mesiaca, navyše získali aj najlepšie hodnotenú prácu mesiaca. Ich vtipne spracovaná Nová výbava Arogance pre ČSOB Poisťovňu z môjho pohľadu tento mesiac určite vynikala.
Veľmi dobré hodnotenia získali aj efektívna influencer kampaň DNA era #UnboXYourself od Socialist či krásny brandový spot Rešpekt darcom pre Telekom od MUW.
O tom, že už nepatríme medzi najmladších, sme sa presvedčili pri hodnotení kampane Sheesh benger! od oh my DOT, ktorá sa nám z kampaní určených pre Gen Z cieľovku páčila najviac.
Mňa osobne zaujala aj šikovná kampaň EFFE – priznanie chatbota, ktorá pekne zareagovala na AI hype v kreatívnom využití chatbota Slovenskej sporiteľne pre 2 % kampaň Ligy proti rakovine. Už teraz sa teším, čo prinesie leto.