StoryEditor

Media: Prémiový klient si žiada prémiový prístup. Alebo VIP vizitku

11.09.2023, 11:13

Exkluzívna vizitka, NFC technológia a víťazstvo v kategórii Media. Gratulujeme Slovak Telekom MUW k výbornej práci. Vlastne, hneď k dvom. 

Biznismeni pravidelne dostávajú vizitky od svojich obchodných partnerov. Našim VIP klientom sme tiež jednu poslali. Aby sme však zdôraznili exkluzivitu VIP linky, jej číslo sme ukryli pred očami nepovolaných. Využili sme NFC technológiu, vďaka ktorej sa ku kontaktu na vizitke dostal len ten, kto vedel, ako ju použiť. Na zobrazenie čísla ju podľa tajného návodu stačilo priložiť k mobilu.

Vizitka kampane: 

Kategória: Media

Klient: Telekom

Agentúra: MUW SAATCHI & SAATCHI

Creative director: Jaroslav Vígh

Art director: Veronika Holaňová, Samuel Antoška

Strategy director: Kamil Charvát

Copywriter: Ivana Polohová, Sabina Lukáčová

Account manager: Eva Jarembeková, Tatiana Hrutková

image

Peter Ižo
Creative Director
MADE BY VACULIK

Peter Ižo

Associate Creative Director
MullenLowe GGK

Mám rád takéto typy prác. Jednoduchá, minimalistická vec s jasným cieľom a posolstvom. Páči sa mi tá reinkarnácia tradičných nosičov – obyčajná vizitka s NFC čipom, ale keď sa k tomu pridá jednoduchý nápad a elegantne sa to celé zabalí, vznikne presne to, čo VIP cieľovka určite ocení. Ja oceňujem aj skvelé case video!

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 44% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-09-11 10:05:13 - Feat.: 0 - Title: Audio reklama: Mám chuť zavolať na infolinku a znovu si vypočuť ich šialenú čakaciu pieseň, odkazuje Jaro Vígh 02 - Modified: 2023-09-11 08:41:25 - Feat.: 0 - Title: Online reklama: Legenda sa vracia so skvelými bodmi 03 - Modified: 2023-09-11 08:16:03 - Feat.: 0 - Title: TV reklama: Najvyššie body získal Láskyplný piatoček 04 - Modified: 2023-09-11 10:04:26 - Feat.: 0 - Title: Out of home: Porote sa najviac páčila práca JANDL pre Bratislavskú vodárenskú
01 - Modified: 2023-09-20 12:09:54 - Feat.: - Title: Telekom v novej kampani posúva hranice nekonečna 02 - Modified: 2023-09-12 05:50:37 - Feat.: - Title: Kofola ukazuje, aké dôležité je mať message, sklamnie z O2 a HarMMasan pobavil 03 - Modified: 2023-09-11 10:56:23 - Feat.: - Title: Attila a HarMMasan sú nezastaviteľní: Vyhrali aj kategóriu Promo, activation, event 04 - Modified: 2023-09-11 10:37:34 - Feat.: - Title: Vizuál: Zopár prác získalo slušné body, nadštandard sme ale nenašli 05 - Modified: 2023-09-11 10:21:46 - Feat.: - Title: Social media: Kategórii dominoval Attila Végh so svojou vysnívanou reklamou na toaletný papier
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. september 2023 00:41