StoryEditor

OOH: Nebuďte zvieratá majú pekný headline a zaujímavú slovnú hračku

11.03.2024, 15:14

Do kategórie vonkajšej reklamy prišla do februárového Hodnotenia len jedna prihláška. 

Aj vďaka tomu sa agentúre JANDL podarilo túto kategóriu vyhrať. Logicky - jedna práca rovná sa najlepšia práca. Dostala však len priemerné body. 

1. JANDL, Nebuďte zvieratká, ZOO Bratislava, Bod...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-11 14:07:29 - Feat.: 0 - Title: Film TV reklama: Tri ťuky 2 sú vtipné a jasné. Aj preto vo februári vyhrali svoju kategóriu
01 - Modified: 2024-10-16 12:38:55 - Feat.: - Title: Vizuál: Porotu septembrového Hodnotenia najviac zaujalo Prekvapko 02 - Modified: 2024-07-19 10:21:44 - Feat.: - Title: Audio reklama: Zabodoval fresh spôsob, ako sa dostať k mladej cieľovke 03 - Modified: 2024-07-19 10:04:11 - Feat.: - Title: Médiá: Ďalší úspech MUW a Telekomu v júnovom Hodnotení Stratégií 04 - Modified: 2024-07-19 09:51:20 - Feat.: - Title: Vizuál: Hokej je Superb vyvolal v porote úsmevy 05 - Modified: 2024-07-19 08:44:34 - Feat.: - Title: Online film a video: Vyhrala podpora novinárom. Podľa poroty je to drzé a silné
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 00:36