Málo bolo prác, málo bolo bodov. Česť výnimkám. Veľmi ma zaujala technologická PF-ka Triadu pre O2. Takto si predstavujem prácu v kategórii Digital v roku 2024. Prepojenie technológií do funkčného a zábavného formátu prinieslo agentúre triumf a prácu mesiaca.
Všeobecne porotcov nadchol aj milý počin Zaraguzy, ktorá sa symbolicky podelila o prvý udelený Grand Pie. Rozpílené kusy trofeje rozposlala svojim klientom a partnerom. Podobne ako to spravil futbalový Ajax v roku 2021, keď roztavil trofej na malé hviezdičky a venoval ich fanúšikom.
Ostatné bodové hodnotenia boli priemerné. Darmo, suchý mesiac. Niektoré práce sme však z hodnotenia aj vyradili. Bolo ťažké ich ohodnotiť, pretože chýbal case film, prípadne aspoň relevantný text v prihláške, ktorý by porotcom naznačil, čím je práca výnimočná v prihlásenej kategórii. Ak porota nerozumie prihláške na prvý pohľad, skutočne si dáva námahu a pátra po informáciách a pozadí prihlásenej práce. Keď prihlasovateľ skopíruje všeobecný text o kampani do rôznych kategórií, je to len na jeho škodu.
V týchto článkoch si môžete pozrieť kompletné Hodnotenie reklamy v Stratégiách za mesiac február aj s komentármi porotcov:
- Media a Kampaň: Obidve kategórie patria MADE BY VACULIK
- Vizuál: Väčšinou to býva silná kategória. Vo februári sa tak nestalo
- Craft: Manifest 2024 pre Tatra banku je jasný víťaz
- Digital social media: Veštenie s Majou sa stalo "top prácou mesiaca"
- Online video: Vyhral Manifest Tatra banky, ale nebolo to najlepšie hodnotenie
- Selfpromo: Zaraguza sa porote páčila a postupuje do ročného finále
- OOH: Nebuďte zvieratá majú pekný headline a zaujímavú slovnú hračku
- Film TV reklama: Tri ťuky 2 sú vtipné a jasné. Aj preto vo februári vyhrali svoju kategóriu