StoryEditor

Film, tv reklama: Neminiem má milú slovnú hračku a príjemnú exekúciu, chváli porota

19.07.2024, 10:22

Do televíznej kategórie sme dostali nezvyčajne veľa prihlášok. Ale víťaz bol nespochybniteľný. S prácou Neminem sa ešte stretneme vo finálovom Hodnotení na konci roka. 

Práca od Zaraguzy pre Slovenskú sporiteľňu Neminem patrí medzi najvýraznejšie reklamy tohoto obdobia. Prejavilo sa to aj pri júnovom Hodnotení Stratégií. Gratulujeme k viacerým miestenkám do ročného finále a hlavne k víťazstvu v kategórii FILM, TV reklama. 

Opis víťaznej práce: 

Finančnú gramotnosť sme pretavili do jednoduchého a zapamätateľného posolstva NEMINIEM. Deti učíme sporiť tým, že ich inšpirujeme, aby nemíňali zbytočne na blbosti. Okolo sporenia vytvárame hype pomocou motivačného rapu. V hiphopovom hudobnom videu sme vytvorili s pomocou Laciho Strika špeciálnu choreografiu o nemíňaní, ktorú performoval mladý raper Lil Rich spolu s crew od Laciho Strika.

Vizitka víťaznej práce:

Kategória: Film – tv reklama...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-07-19 12:02:11 - Feat.: - Title: Bola to radosť hodnotiť! 02 - Modified: 2024-07-19 11:52:58 - Feat.: - Title: Digital social media: Najlepšia práca mesiaca? SWIPE 03 - Modified: 2024-07-19 11:19:22 - Feat.: - Title: Kampaň a PR: Porote sa najviac páčili kampane pre Billu a Tatra banku 04 - Modified: 2024-07-29 11:20:07 - Feat.: - Title: Out of home: O2 a Triad priniesli zaujímavý street art 05 - Modified: 2024-07-19 10:21:44 - Feat.: - Title: Audio reklama: Zabodoval fresh spôsob, ako sa dostať k mladej cieľovke
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. október 2024 23:02