Práca od Zaraguzy pre Slovenskú sporiteľňu Neminem patrí medzi najvýraznejšie reklamy tohoto obdobia. Prejavilo sa to aj pri júnovom Hodnotení Stratégií. Gratulujeme k viacerým miestenkám do ročného finále a hlavne k víťazstvu v kategórii FILM, TV reklama.
Opis víťaznej práce:
Finančnú gramotnosť sme pretavili do jednoduchého a zapamätateľného posolstva NEMINIEM. Deti učíme sporiť tým, že ich inšpirujeme, aby nemíňali zbytočne na blbosti. Okolo sporenia vytvárame hype pomocou motivačného rapu. V hiphopovom hudobnom videu sme vytvorili s pomocou Laciho Strika špeciálnu choreografiu o nemíňaní, ktorú performoval mladý raper Lil Rich spolu s crew od Laciho Strika.
Vizitka víťaznej práce:
Kategória: Film – tv reklama...
Zostáva vám 85% na dočítanie.