Hodnotiaci papier, ktorý sme dostali na stôl, mal málo riadkov. Z torza prihlásených prác najviac zarezonovala robota Swipe pre klienta Slovak Telekom. Gleb je fantastický výber umelca/influencera a rovnako sa nenechala zahanbiť ani pútavá exekúcia videa. Gratulujeme! Novinke SWIPE želáme veľa šťastia.
A rovnako pár noviniek, respektíve nováčikov v porote, sme mali aj my. Musím menovite pochváliť Lukáša Lukoniča z Wiktor Leo Burnett a Michala Sedláčeka z Kofola ČeskoSlovensko. Obaja páni sa svojej premiéry nezľakli a relevantným feedbackom prispeli k dobrej debate.
Z prihlásených prác bolo cítiť, že jún patrí športu, konkrétne futbalu. Zatiaľ môžeme len tipovať, ako to celé dopadne. Presne tak ako pri penaltách od Niké. Do blížiacej sa letnej sezóny nás zas naladili práce od Zvolenský a Zlatého Bažanta. Škoda, že v niektorých kategóriách nebolo takmer čo hodnotiť. Niektoré práce boli nanajvýš priemerné. No taký je život, taká je reklama. Užite si všetci leto!
A vy, ktorí si chcete kompletne prelistovať (výber ste už určite videli v printových Stratégiách) všetky kategórie Hodnotenia za mesiac júl, nájdete ich v týchto článkoch:
Film, TV reklama: Swipe bodoval vysoko. A naprieč kategóriami
Online film a reklama: V tejto kategórii sme objavili prácu mesiaca
Digital: V influencer marketingu zabodovala PSS, v social media Orange
Selfpromo: Istropolitana chcela osloviť študentov na party. Podarilo sa jej to?
OOH: Bohovský, mňamkovský, skrátka najlepšovský! Aj taký môže byť Zvolenský
Najlepší vizuál mesiaca júl má Zvolenský a Istropolitana
Media a Audio: Výber bol slabší, body priemerné