StoryEditor

Matúš Kvas: Škoda, že v niektorých kategóriách nebolo čo hodnotiť

08.08.2024, 10:37
Autor:
redred
  • Máme čas letných dovoleniek. A to sa prejavilo aj na júlovom Hodnotení reklamy v Stratégiách. Backstage z nášho sedenia napísal Matúš Kvas z agentúry Mannschaft. 
  • Agentúrou mesiaca sa stala so 68,8 bodmi Istropolitana Ogilvy.
  • TOP prácou mesiaca je SWIPE od Telekom a MUW Saatchi and Saatchi v kategórii Film - online film a video.
  • Rekordérom hodnotenia pre rok 2024 zostáva neohrozene Slovník odcudzených slov od THIS IS LOCCO a Zastúpenia EK na Slovensku. 

Hodnotiaci papier, ktorý sme dostali na stôl, mal málo riadkov. Z torza prihlásených prác najviac zarezonovala robota Swipe pre klienta Slovak Telekom. Gleb je fantastický výber umelca/influencera a rovnako sa nenechala zahanbiť ani pútavá exekúcia videa. Gratulujeme! Novinke SWIPE želáme veľa šťastia.

A rovnako pár noviniek, respektíve nováčikov v porote, sme mali aj my. Musím menovite pochváliť Lukáša Lukoniča z Wiktor Leo Burnett a Michala Sedláčeka z Kofola ČeskoSlovensko. Obaja páni sa svojej premiéry nezľakli a relevantným feedbackom prispeli k dobrej debate.

Z prihlásených prác bolo cítiť, že jún patrí športu, konkrétne futbalu. Zatiaľ môžeme len tipovať, ako to celé dopadne. Presne tak ako pri penaltách od Niké. Do blížiacej sa letnej sezóny nás zas naladili práce od Zvolenský a Zlatého Bažanta. Škoda, že v niektorých kategóriách nebolo takmer čo hodnotiť. Niektoré práce boli nanajvýš priemerné. No taký je život, taká je reklama. Užite si všetci leto!

A vy, ktorí si chcete kompletne prelistovať (výber ste už určite videli v printových Stratégiách) všetky kategórie Hodnotenia za mesiac júl, nájdete ich v týchto článkoch: 

Film, TV reklama: Swipe bodoval vysoko. A naprieč kategóriami

Online film a reklama: V tejto kategórii sme objavili prácu mesiaca

Digital: V influencer marketingu zabodovala PSS, v social media Orange

Selfpromo: Istropolitana chcela osloviť študentov na party. Podarilo sa jej to?

OOH: Bohovský, mňamkovský, skrátka najlepšovský! Aj taký môže byť Zvolenský

Najlepší vizuál mesiaca júl má Zvolenský a Istropolitana

Media a Audio: Výber bol slabší, body priemerné

 

01 - Modified: 2024-10-16 14:46:21 - Feat.: - Title: Digital social media: Orange a Made by Vaculik uspeli v ďalšej kategórii 02 - Modified: 2024-10-16 14:10:43 - Feat.: - Title: Film, TV reklama: V ostrej konkurencii zabodovali Lupiči od Kauflandu 03 - Modified: 2024-10-16 13:54:42 - Feat.: - Title: Craft: SWIPE pôsobí cook, trendy a výrazne. Aj preto vyhral septembrové Hodnotenie Stratégií 04 - Modified: 2024-10-16 14:25:05 - Feat.: - Title: Online film a video: Krásne spracovanie a silný odkaz, hodnotí porota Influendcérky 05 - Modified: 2024-10-16 13:56:23 - Feat.: - Title: Promo & Activation, Event a Media: Slovnaft BAjk zaujal neopozeranou mechanikou
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 22:02