Tomáš Cako, Digiline
StoryEditor

Bodaj by takýchto mesiacov bolo čo najviac

16.10.2024, 17:07
Autor:
lezlez

Backstage zo septembrového hodnotenia Stratégií píše Tomáš Cako, Digital Strategy Director Digiline.

Toto mesačné hodnotenie bolo príjemné a pomerne rýchle, aj s ohľadom na to, že bolo prihlásených dosť prác, keďže agentúry už boli do veľkej miery ready na Zlatý klinec.

image

Septembrové Hodnotenie Stratégií ovládli operátori

Bolo silné aj z hľadiska kvality prihlásených prác, opäť si myslím, že práve preto, že to bolo obdobie pred Klincom. Z hľadiska prác ovládli hodnotenie najmä telekomunikační operátori Orange a Telekom. Kampaň „Swipe“ od Telekomu, respektíve od MUW Saatchi & Saatchi, bodovala vo viacerých kategóriách, najúspešnejšia však bola v Crafte.  Túto prácu si pamätám z minulosti, keď sme hodnotili konkrétne pieseň ako reklamu, a aj vtedy získala pozitívne ohlasy.

MADE BY VACULÍK zas zaujali porotu, a myslím si, že aj cieľovku, kampaňou pre Orange – „Každé dieťa si zaslúži bezpečný online svet“. Vyhrala viacero kategórií s naozaj vysokými bodmi.

Práca od MUW Saatchi & Saatchi pre Denník N – „Správy, ktoré nikto nechce čítať“ vyhrala svoju kategóriu aj celé mesačné hodnotenie najvyššími bodmi, nielen v rámci mesiaca, ale aj roka. Tento mesiac bolo hodnotenie radosťou. Bodaj by takých mesiacov bolo čo najviac.

Kompletné rebríčky hodnotenia za jednotlivé kategórie nájdete v nasledujúcich článkoch: 

Film, TV reklama: V ostrej konkurencii zabodovali Lupiči od Kauflandu

Craft: SWIPE pôsobí cook, trendy a výrazne. Aj preto vyhral septembrové Hodnotenie Stratégií

Online film a video: Krásne spracovanie a silný odkaz, hodnotí porota Influendcérky

Kampaň: V tejto kategórii sme našli top prácu mesiaca aj rekordéra hodnotenia

Promo & Activation, Event a Media: Slovnaft BAjk zaujal neopozeranou mechanikou

Vizuál: Porotu septembrového Hodnotenia najviac zaujalo Prekvapko

Digital Influencer marketing: Totálny triumf kampane Influendcérky

Digital social media: Orange a Made by Vaculik uspeli v ďalšej kategórii

OOH: Porote sa najviac páčil outdoor pre Profesia Days

01 - Modified: 2024-10-16 15:00:32 - Feat.: 0 - Title: Septembrové Hodnotenie Stratégií ovládli operátori
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. október 2024 17:09