Len prednedávnom Stratégie informovali, že z mediálnej agentúry Unimedia odchádza jej obchodný riaditeľ a čiastkový spolumajiteľ Juraj Máťuš. V týchto dňoch agentúra oznámila novinky v top manažmente spoločnosti.
Na pozíciu obchodného riaditeľa nastúpi začiatkom októbra Miroslav Pleško z agentúry Universal McCann, kde pracoval na pozícii Buying director päť rokov. Predtým pôsobil šesť rokov v oblasti klientského servisu.
Do top manažmentu Unimedie prichádza aj Valentína Kasperová, ktorá tu bude zastávať pozíciu New Business Director. Valentína Kasperová je zároveň v predstavenstve spoločnosti Soria, a.s., ktorá je jednou zo spolumajiteľov mediálnej agentúry Unimedia.
Výkonným riaditeľom v Unimedii je Rastislav Kaňuch. „Aj touto cestou sa chcem poďakovať Jurajovi Máťušovi za všetku jeho vykonanú prácu pre agentúru, našich klientov a partnerov, a teším sa na spoluprácu s Mirom a Valentínou,“ povedal Kaňuch.
Juraj Máťuš bude pôsobiť v Unimedii do októbra. Jeho novým pracovným miestom bude skupina Markíza, kde bude zastávať pozíciu obchodného riaditeľa televízie.
Mediálna agentúra Unimedia je stabilne jedna z najväčších agentúr na slovenskom mediálnom trhu. Nevlastní ju žiadna medzinárodná sieť. Jej tržby sa za rok 2016 podľa zverejnených údajov vyšplhali na sumu 50 257 689 eur.