Natália Tomeková na pozícii nahrádza Andreu Baloghovú a bude zodpovedať nielen za externú komunikáciu vrátane vzťahov s médiami, ale aj za aktivity a fungovanie Férovej nadácie O2 a oblasť spoločenskej zodpovednosti firiem.
Do O2 prináša viac ako 20-ročné skúsenosti z korporátneho, telekomunikačného a mimovládneho sektora, v ktorých sa venovala predovšetkým a nielen CSR a filantropickým projektom a ich komunikácii. Ako Stratégie informovala Natália Tomeková, jej profesionálny a pracovný príbeh začal projektom komunikačnej stratégie a informačnej kampane Delegácie Európskej komisie pred vstupom Slovenska do Európskej únie v roku 2004.
Neskôr stála pri zrode Ceny Nadácie Orange či veľkých eventových, sponzoringových a filantropických projektov spoločnosti Orange Slovensko, kde pôsobila v rokoch 2004 - 2011. Viac ako päť rokov sa venovala práci na Novinárskej cene, ktorú každoročne udeľuje Nadácia otvorenej spoločnosti a po vražde Jána Kuciaka a jeho snúbenice, spoluzakladala Fond investigatívnej žurnalistiky.
Ostatných šesť rokov spolupracovala najmä s mimovládnym organizáciami pri nastavovaní ich komunikačných plánov alebo vytváraní oceňovaných kampaní (napr. Nadácia otvorenej spoločnosti, Dúhový PRIDE Bratislava, Nepočujúce dieťa, Eduma či Post Bellum).