V polovici júna sme priniesli informáciu, že Róbert Slovák odchádza ako spolumajiteľ reklamnej agentúry Respect APP. Slovák odišiel po päťnásťročnom partnerstve a s majiteľmi agentúry sa dohodli, že spoluvlastníkmi Respect APP ostávajú Yolka Udičová a Ondrej Štefánik.
Slovák bol zároveň prezidentom Klubu reklamných agentúr (KRAS), z tejto pozície oficiálne odchádza.
Dôvodom je práve fakt, že už nie je zástupcom agentúry, a preto mu "neprináleží zastupovať ju v KRAS-e". Ostatným členom poslal list, v ktorom im poďakoval, zaželal veľa zdaru "vo férovom konkurenčnom boji" a zároveň dodal, že "verí, že sa čoskoro stretnú". Zrejme tým naznačil svoje ďalšie plány.
Róbert Slovák bol za prezidenta KRAS-u zvolený na jeseň minulého roka, už po druhýkrát.
KRAS je organizácia, ktorej členmi sú najúspešnejšie a najproduktívnejšie reklamné agentúry pôsobiace na slovenskom trhu. Hlavným poslaním Klubu je zvyšovať úroveň slovenskej reklamy a marketingovej komunikácie tak, aby bola, ako jeho neoddeliteľná súčasť, neustálym prínosom pre trhové hospodárstvo.
KRAS získal spolu s partnermi titul Golden Representative of the Year 2017 a stal sa tak najúspešnejším reprezentantom Cannes Lions na svete.
KRAS je spolu so združením ADC a Stratégiami hlavným organizátorom súťaže kreatívnej reklamy Zlatý klinec, ktorý sa za posledné roky doplnil o konferenčný program s top svetovými spíkrami.
Zároveň je organizátorom súťaže efektívnej reklamy EFFIE. Zo súťaže vznikla celodenná odborná akcia doplnená o bloky Ľudí z marketingu, ktorí na galavečere odovzdávajú aj prestížny titul Marketér roka. KRAS úspešne zadefinoval desatoro férového tendrovania a minulý rok sa venoval téme hodinových sadzieb reklamných agentúr.
KRAS v súčasnosti združuje 11 slovenských agentúr.