Úsek komunikácie a značky, pod vedením jeho riaditeľky Lucie Petrášovej sa rozdelil na agilnú časť a poradnú časť.
Pod agilný spôsob práce spadá marketingová komunikácia, architektúra značky a nákup médií. Poradná časť zahŕňa externú a internú komunikáciu, sociálne siete, CSR a sponzoring a po novom ju riadi Natália Tomeková, ktorá doteraz v O2 pôsobila ako manažérka internej komunikácie a CSR, je aj členkou Správnej rady O2 Férovej Nadácie. Uvedená zmena je odrazom transformácie O2 s víziou byť najodporúčanejším parťákom pre digitálne služby na Slovensku.
Novovytvorenú pozíciu Architektky značky zastreší Natália Sinay, tím expertov, ktorí budú mať na starosti komunikáciu produktov a služieb, vedie od uvedeného dátumu Štefan Póša.
„Cieľom tejto zmeny v O2 je zlepšiť spoluprácu, tým pádom zvýšiť spokojnosť zamestnancov a samozrejme následne aj spokojnosť samotných zákazníkov. Zapojenie úseku komunikácie a značky do agilného spôsobu práce je skvelý krok k tomu, aby naša firma ešte viac žila hodnotami našej značky a vedela flexibilne reagovať na potreby našich zákazníkov,“ uviedla Lucia Petrášová, riaditeľka úseku komunikácie a značky O2.
Spoločnosť O2 prešla od 1. júla z časti na agilný spôsob fungovania, ktorý je charakteristický interaktívnym spôsobom riadenia projektov. V agilnej štruktúre bude pracovať časť zamestnancov z komerčného a technologického úseku a z úseku komunikácie a značky. V poradnej časti organizačnej štruktúry je zaradený celý úsek ľudských zdrojov, financií, právnych záležitostí, a projektový HUB. Víziou transformácie O2 je stať sa najodporúčanejším parťákom pre digitálne služby na Slovensku.