„O2 každým rokom rastie nielen vo finančných číslach, ale aj komplexnosťou ponuky a tak isto komunikačnými a CSR aktivitami. Aj preto sme sa rozhodli interný komunikačný tím nielen doplniť, ale aj posilniť a vytvoriť tak nový koncept. Externú komunikáciu teda budeme v novom zložení komplexne zastrešovať inhouse modelom už od 1. júla tohto roka,“ približuje Tereza Molnár, Head of Communications O2.
O2 zároveň ukončuje spoluprácu v oblasti media relations s agentúrou PR Clinic.
Tím externej komunikácie O2 má od júna dve nové posily. Andrea Baloghová zastáva post špecialistky externej komunikácie O2 a PR manažérom operátora sa stal Ján Kalafut. Šéfkou korporátnej komunikácie O2 Slovakia je Tereze Molnár, ktorá bude aj naďalej zastávať funkciu hovorcu.
Andrea Baloghová nastúpila do O2 z organizácie GLOBSEC, kde zastávala post šéfky oddelenia médií a externej komunikácie. Študovala na Vysokej škole ekonomickej v Prahe a Universidad Torcuato Di Tella v Buenos Aires. Popri štúdiu medzinárodných vzťahov a komerčnej komunikácie absolvovala aj niekoľko odborných stáží a spoluprác, napríklad v PR agentúre Fleishman Hillard, Seesame, či na Ministerstve zahraničných vecí a európskych záležitostí SR.
Ján Kalafut prišiel do O2 z agentúry PR Clinic, kde naposledy zastával pozíciu Strategy & Content Directora. Do roku 2013 pôsobil v agentúre AMI Communications na konzultantskej pozícii. V oboch agentúrach sa dlhodobo venoval PR stratégii značky O2. Pred vstupom do sveta PR pracoval ako ekonomický redaktor tlačovej agentúry SITA, kde spracovával témy najmä z oblasti IT a telekomunikačného trhu.
S myšlienkou ukončiť spoluprácu s reklamnou agentúrou a zapojiť kreatívne tímy z agentúr priamo do svojich interných tímov, prišiel operátor na trh v roku 2014.