Hlavnými hrdinami sú súrodenci, brat a sestra, ktorí vďaka dátam prežijú v lese neuveriteľný deň plný dobrodružstiev. To najväčšie prekvapenie ich čaká na záver, keď obávaná šelma v hustom kroví napokon nie je medveď, ale Peter Sagan – tentokrát na horskom bicykli.
„Dej spotu sa odohráva neďaleko Červeného Kameňa. Inšpirovaní detskou túžbou po dobrodružstve sme, spolu s agentúrou, postavili spot ako filmový príbeh, ktorý mnohým pripomína aj známe scény z populárnych filmov. Skvelá hudba vhodne dopĺňa gradáciu deja a vyvrcholenie v podobe nečakaného stretnutia,“ komentuje Peter Kimijan, hovorca Slovak Telekom. Telekom v novom spote použil tvár Petra Sagana len na umocnenie príbehu.
Cieľom kampane je odkomunikovať denné dátové balíčky. Kampaň už tradične pripravila agentúra MUW Saatchi & Saatchi. Spoty produkčne zastrešila spoločnosť Hitchhiker Films a na režisérsku stoličku si opäť sadol Jan Švejkar tak, ako v predošlých dvoch spotoch s Petrom Saganom.
Vizitka kampane:
Klient: Slovak Telekom
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Kreatívny riaditeľ: Jakub Kuvik
Art Director: Veronika Holaňová, Eduard Drexler
Copywriter: Jakub Kuvik, Rasťo Michalik, Martin Krafčík
Strategický riaditeľ: Kamil Charvát
Unit director: Judita Horváthová
Account manager: Tatiana Hrutková
Režisér: Jan Švejkar
Produkcia: Hitchhiker Films
Mediálna agentúra: MEC Slovakia