Agentúra Triad otvára projekt 10-dňovej agentúry. Ide o agentúru, ktorá je vytvorená iba na desať dní a tvorí ju 5 mladých kreatívnych ľudí. V týchto dňoch Triad spúšťa už štvrtý ročník, záujemcovia sa môžu hlásiť na stránke www.10dnova.sk. Stačí, keď vypracujú zadanie pre nimi zvolenú pozíciu najlepšie ako budú vedieť a mentori vyberú tých najkreatívnejších. Tím 10-dňovej agentúry začne pracovať 4. septembra 2017.
„Myslíme si, že stáže častokrát nefungujú a práve preto vznikol projekt 10-dňová agentúra, vďaka ktorej si mladí ľudia môžu vyskúšať skutočný život v reklamnej agentúre. 10-dňová je pop-up reklamná agentúra, ktorá vzniká každý rok iba na dva týždne, počas ktorých mladí študenti dostanú skutočného klienta, reálne zadanie.“ Vysvetľuje dôvod vzniku tohto projektu Maru Mitliková, Executive Director, TRIAD Advertising.
Mentormi pre tento ročník sa stali kreatívny riaditeľ Peter Baslík a social media lead Katarína Šebová. Pozrite si ich videá:
Tento projekt má už za sebou tri úspešné ročníky. Stážisti z 10-dňovej agentúry vytvárali kampane pre The Spot v roku 2013, Shoppie v roku 2014 a minulý rok pre jedného z najväčších klientov agentúry - O2. Tento rok budú vytvárať kampaň tiež pre jedného z klientov, ktorého ešte agentúra neprezradí.